המעריצה המטרידה של אייל גולן שבה לחפשו – בזמן שהוא בנופש בקפריסין

20170601_141300

המעריצה האובססיבית של כוכב הזמר הים תיכוני, אייל גולן שרק לפני שבועיים עוכבה בתחנת משטרת רחובות, חזרה על עקבותיה היום (חמישי). הזמר, אגב לא הוטרד על ידה מאחר והוא שוהה בחופשה בקפריסין יחד עם מנהלו האישי, בני פרץ, מאמן מרמורק החדש, ניסן יחזקאל ואשת העסקים סמדר ויטורי עם בעלה אמיר מסעוד.

אייל גולן בחופשה בקפריסין (צילום מתוך אינסטגרם)

הסיפור עם המעריצה המטרידה החל לפני כשבועיים אז הגיעה אל מחוץ לביתו של הכוכב ברחוב אוסישקים שבמרכז העיר, באישון לילה. גולן ששהה באותה השעה בביתו הזעיק את שוטרי תחנת רחובות שהרחיקו אותה. לאחר כשעתיים היא שבה למקום ואף הציעה לעוברים ושבים שישים אלף שקלים בתמורה למפגש עימו.

הבית של גולן ברחוב אוסישקין.

הסיפור חזר על עצמו באמצע היום כאשר הפעם היה זה גל לוגסי, עוזרו האישי של גולן ונהגו, השומר על ביתו בזמן שגולן בחופשה, שהבחין בה והזעיק את כוחות המשטרה. שוטרי התחנה הבחינו באשה ועיכבו אותה לצורך חקירה תחת אזהרה. לוגסי בעצמו מסר לחוקרי המשטרה את עדותו על המעריצה האובססיבית.

גורם בתחנה אמר כי “המשטרה תיאלץ להוציא כנגדה צו הרחקה, מדובר במעריצה שזו לא הפעם הראשונה שהיא מטרידה את אייל גולן ובתוך כך מפריעה לשכניו. אמנם מדובר בסיפור הזוי אבל גם בכאלה אנחנו מטפלים”.

אייל גולן וחברים. הצליח גם לעשות סולחה בין אברמוב ליחזקאל. (צילום מתוך אינסטגרם)
סמדר ויטורי, הבעלים של “המוזיאון”, חברה קרובה של גולן, בחופשה עם בעלה והבנות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן