news08.net/ads.txt

המערך הרפואי של מד”א בקריית מלאכי – מתרחב

13 מתנדבים ומתנדבות תושבי קריית מלאכי ומושבי הסביבה הצטרפו השבוע למערך רפואת החירום של מגן דוד אדום בתחנת מד״א בקרית מלאכי, לאחר שהשלימו את קורס חובשי רפואת חירום של מד״א.

בטקס סיום הקורס שנערך בהשתתפות מנהל מרחב לכיש במד”א חיים קרדי, סגן מנהל מרחב לכיש במד”א נחום דוד, מנהל אשכול קריית מלאכי במד”א איציק אמזלג, יו״ר הנהלת מתנדבים בתחנת קרית מלאכי של מד”א מיכאל קנטר, אחראי מתנדבים בתחנת מד”א קרית מלאכי אריאל שבו, חניכים ובני משפחותיהם, חולקו תעודות סיום ודרגות ל-13 המתנדבים והמתנדבות החדשים שכעת יוכלו לסייע בהצלת חיים בהשתלבותם במשמרות באמבולנסים וככונני תגובה מיידית באזור מגוריהם ובהמשך יוכשרו גם כנהגי אמבולנס.

קורס חובשי רפואת חירום הינו הקורס המתקדם ביותר אליו ניתן להצטרף ללא ידע מוקדם בעזרה ראשונה. במהלך הקורס שמסתכם בהיקף של 227 שעות לימוד ונמשך כשנה נפגשים החניכים פעמיים בשבוע ללימוד תיאורטי ומעשי ונחשפים לידע רב ומגוון בתחומי העזרה הראשונה השונים.

מנהל אשכול קריית מלאכי במד”א איציק אמזלג פתח את הטקס ואמר: ״לאחר כשנה בה למדתם והשקעתם רבות, הגיעה השעה בה אנו מעניקים לכם את סמלי מד״א, מדים ודרגות-  המגובים בתעודת סיום קורס שמסמיכה אתכם להעניק טיפול לחולים, פצועים ויולדות. אני מבקש  להודות לכם על הקדשת זמנכם בהתנדבות מלאה למען הקהילה, ולבני ביתכם על ההבנה והסבלנות הנדרשים לצורך התנדבותכם במד״א”.

מנהל מרחב לכיש במד”א, חיים קרדי: “אני מברך אתכם, החובשים והחובשות החדשים על הצטרפותכם למשפחת מד”א קריית מלאכי. אמנם אנו בטקס סיום, אך זהו טקס פתיחה של התחלה חדשה, התחלה של התנדבות בעלת משמעות אדירה ומצילת חיים. בעזרתכם נמשיך להעניק לחולה והפצוע מענה מהיר ומקצועי בכל מקום בעיר, במושב בקיבוץ ובכפר ולהעניק כמו שאתם יודעים טיפול רגיש ואיכותי. מאחל אני לכם הצלחה רבה!”

קורס מתנדבים חובשי רפואת חירום ונהגי אמבולנס נוסף עתיד להיפתח בתחילת ינואר 2023.

צילום: דוברות מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן