news08.net/ads.txt

המפעל של בן אנד ג’ריס ביבנה יפגע? הבעלים: “אל תחרימו אותנו”

“אל תפסיקו לקנות בן אנד ג’ריס”, זה מה שמבקש אבי זינגר מנכ”ל והבעלים של בן אנד ג’ריס ישראל. “סירבתי להפסיק למכור בכל רחבי ישראל, לא אצא נגד המדינה שלי והם הודיעו לי שמפסיקים איתי את החוזה כי אני לא מסכים להפסיק למכור מעבר לקו הירוק דווקא עכשיו זה הזמן לקנות יותר כדי לחזק את המפעל בדרום”.
זינגר קיבל את הזיכיון לייצור הגלידה בארץ, מחלב טרי ישראלי, בשנת 1987. הוא ייצא גם גלידה תוצרת הארץ לאירופה במסגרת הזיכיון, אך הפסיק לפני מספר שנים. רוב הגלידה שנמכרת בארץ תחת המותג מיוצרת בישראל במפעל בבאר טוביה, שמעסיק 160 עובדים ומפרנס את הרפתות באזור.
כאמור, מדי יום פוקדים מאות לקוחות את חנות המפעל של בן אנד ג’ריס ביבנה. כעת לאחר שהרוחות סוערות בעקבות הכתבה, מנהלי החברה יצטרכו לחשוב על פתרון מהיר.
זינגר: “ההסכם שלי הוא מול בן אנד ג’ריס. בשנת 2001 יוניליוור השתלטו על החברה ואז הפכתי לבעל הזיכיון היחיד בעולם. מאז ומתמיד יש לי יחסים פנטסטיים עם בן אנד ג’ריס. כבר כמה שנים שלוחצים אותם שלא למכור בשטחים. הם פונים אליי, ואני עונה: ‘אני ישראלי אני לא יכול להגביל את המכירה שם וגם החוק מחייב אותי למכור בכל ישראל’. אני לא יכול ללכת נגד המדינה שלי.
“במבצע שומר חומות, הלחץ עבר כל גבול. מ-18 במאי הם נכנסו להדממה דיגיטלית, כי הם לא יכלו לעמוד בלחץ שהופעל עליהם והם החלו ללחוץ עלי שוב. אמרתי להם שאני לא הולך לעשות את זה. היום הם הוציאו הודעה שאם אני מסרב, הדרך היחידה שלהם לא לספק לשטחים היא לא לחדש את ההסכם בעוד שנה וחצי.
דבריו של זינגר מגיעים לאחר שחברת הגלידות המפורסמת הודיעה היום (שני) כי היא מפסיקה למכור את מוצריה בהתנחלויות. בהודעה שפורסמה אחר הצהריים באתר האינטרנט שלה נכתב: “אנו מאמינים כי מכירת הגלידה בשטחים הפלסטיניים הכבושים לא תואמת את ערכינו, וקיבלנו פניות גם מהלקוחות והשותפים שלנו”.
מ”יוניליוור ישראל” נמסר: “אנו מודעים להחלטת בן אנד ג’ריס ומבקשים להבהיר כי ליוניליוור ישראל אין כל קשר למותג בן אנד ג’ריס בישראל, המנוהל על-ידי זכיין ומתחרה של יוניליוור בשוק הגלידות המקומי. ההחלטה של בן אנד ג׳ריס התקבלה על-ידי הדירקטוריון העצמאי של בן אנד ג’ריס העולמית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן