המפעל שנפגע מטיל בכנות – נפתח מחדש

שטראוס מים חוזרת להפעיל את המפעל שנפגע ב-7.10 מפגיעה ישירה של טילים.  אסתי כרמלי, מנכ”לית שטראוס מים: ״לפעמים העצמה האמיתית של חיבורים נחשפת דווקא ברגעי משבר”

קו מילוי ה-CO2, בלוני הגז, של מכשיר ה”באבל” של תמי4, שטראוס מים, המופעל על ידי חברת פליינג קרגו באזור התעשייה כנות שליד גדרה חזר לפעול – לאחר שספג פגיעה ישירה.

ביום שבת  ה-7.10, המבנה בו נמצא קו הייצור, ספג פגיעה ישירה של 2 טילים שהשמידו את הקומה העליונה. במהלך החודשיים האחרונים פעלו צוותים משותפים בהובלה של פליינג קרגו להעתקתם של קווי היצור  למבנה סמוך.

היום (שני) התקיים טקס הפתיחה מחודשת של הקו. בהשתתפות עופרה שטראוס, יו”ר דירקטוריון קבוצת שטראוס, אסתי כרמלי – מנכ”לית שטראוס מים, קובי אביבי  – ראש מועצת באר טוביה, דני רייק – בעלים פליינג קרגו, רועי רפאל – מנכ”ל פליינג קרגו, דני רבינוביץ’ – סמנכ”ל תפעול שטראוס מים, אלכס דוידוב – מנהל איזור מרכז פליינג קרגו  ואלכס צ’טבריקוב- מנהל מיזם שטראוס מים ופליינג קרגו וחברי הנהלת שטראוס.

 אסתי כרמלי, מנכ”לית שטראוס מים: ״לפעמים העצמה האמיתית של חיבורים נחשפת דווקא ברגעי משבר. ה-7 באוקטובר הוכיח לנו פעם נוספת עד כמה אנחנו חזקים ביחד ונכונים לעשייה, לייצור ולתקומה, כתעשייה ישראלית ושל עסקים מובילים כחול לבן. כשאנחנו ביחד-זה עובד. אני מודה לשותפים שלנו בפליינג קרגו ולעובדים ולמנהלים שלנו בשטראוס מים. אתם צוות מוביל ומוצלח”.

רועי רפאל, מנכ”ל פליינג קרגו: ״שותפות עסקית נבחנת ברגעי הצלחה ובעיקר ברגעי משבר. ה-7 באוקטובר הוכיח לנו פעם נוספת את הכוח והחוזק של השותפות העסקית שלנו עם שטראוס מים. המחויבות להצלחה ולהמשכיות העסקית של הצוותים של פליינג קרגו ביחד עם שטראוס מים מאפשרת לנו לעמוד כאן היום ביחד להמשיך ולייצר ולהניע את גלגלי התעשייה הישראלית״

 דני רבינוביץ’ – סמנכ”ל תפעול שטראוס מים: “החל מה-7 באוקטובר כל המשק נדרש להתגייסות, כך גם בחברת שטראוס מים, לאחר שהמפעל שלנו נפגע מטילים , במהלך החודשים האחרונים, המשכנו ושמרנו על רציפות שירותית ומוצרית וזאת בדומה לכלל מפעלי שטראוס שפעלו ממש תחת אש. יחד עם שותפינו פליינג קרגו, דאגנו לחידוש הקווים  וזהו יום חגיגי לכולנו”.

 אלכס דוידוף, מנהל התפעול של פליינג קרגו: “אנו מודים לצוות המקצועי והמסור של שטראוס מים שסייעו לנו להעתיק את הפעילות למבנה חלופי בקרבת מתוק ולחזור ולייצר עבורם וגם עבור לקוחותינו האחרים”.

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מתן אביב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן