news08.net/ads.txt

המצלמות תיעדו: ילדים זרקו אבנים על מוסדות חינוך בלוד

מצלמות האבטחה החדישות של ‘המוקד הרואה’ הפועל תחת אגף הביטחון בעיריית לוד, קלטו אירועי זריקת אבנים של ילדים מהאוכלוסייה הערבית, בשני מקומות –  הראשון בשכונת נאות יצחק והשני בשכונת רמת אשכול, כאשר האבנים מכוונות אל גני ילדים ובתי ספר.

בשיתוף פעולה מהיר של משטרת ישראל והשיטור העירוני, ובזכות התיעוד של המצלמות האיכותיות המעניקות עין חדה בכל רחבי העיר לוד – אותרו הילדים הפורעים ונתפסו ע”י גורמי הביטחון. 

מנהל מחלקת ‘מוקד רואה’, צחי זיני:  “שוב פעם אנו עדים להצלחתו של פרויקט ‘האח הגדול’ בלוד. המצלמות שלנו המרושתות באזורי רבים מתעדות 24/7 את העיר לוד ובאמצעותן אנו עוקבים אחר כל אזרח פורע חוק ובשת”פ עם משטרת ישראל, מענישים אותו על כל עבירה”. 

מנהל אגף הביטחון, אלי דיין: “אנו עדים לשינוי החיובי שחל בלוד בשנים האחרונות, עם עיבוי מערך המצלמות העירוני ושיטור עירוני בין החזקים במדינה. כך אנו מייצרים משילות בעיר לוד”.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון, יוסי הרוש: “אני מחזק את אגף הביטחון ומחלקת המוקד הרואה והשיטור העירוני, שעובדים יחדיו על מנת ליצור כאן משילות ותחושת ביטחון לתושבי לוד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן