news08.net/ads.txt

המראה החדש של ציר מנחם בגין

לפני מספר שבועות פתחה עיריית רחובות במבצע רחב היקף בדרך בגין בעיר לניקיון יסודי של האזור כולו ולטיפוח צדי הדרך לאורך הציר עם סיום הניקיון, הונח במקום דשא סינתטי, וצדי הדרך הותאמו לצורכי תושבי העיר הצועדים והרצים לאורכה: הוצבו שלטי הכוונה לצועדים, מתקני כושר, ברזיות, פחים דקורטיביים, שילוט לשמירת הניקיון ועוד. ראש העיר, רחמים מלול: “השקענו את המשאבים המתאימים על מנת להפוך את השהות בו לנעימה ומטופחת יותר”. עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר: “אני מזמין את התושבים להגיע ולצעוד לאורך הכביש כעת, עם סיום העבודות”.

לפני מספר שבועות החל מבצע רחב היקף בדרך בגין בעיר, במהלכו התבצע ניקיון יסודי של האזור כולו, לרבות השטחים הפתוחים הסמוכים לו . לאחר סיום הניקיון, הותאמו צדי הדרך ואובזרו בהתאם על מנת לשרת היטב את תושבי העיר הצועדים והרצים במקום מדי יום: לאורך המדרכות הונח דשא סינתטי, הוצבו פחי אשפה חדשים ודקורטיביים , הוצב שילוט הכוונה לצועדים לאורך הכביש עם סימוני מרחק, הוצבו שלטים לשמירה על הניקיון, מתקני כושר TRX, ברזיות חדשות, המותאמות לאנשים עם מוגבלות פיזית ועוד.

במקום בוצעו עבודות גינון, ובקרוב מתוכננות גם עבודות פיתוח נוספות באיזור- בין רחוב יוספזון ופארק המדע, והכשרת שבילי אופניים. 

בחמישי האחרון, עם ביצוע העבודות האחרונות במקום, הגיעו למקום ראש העיר, רחמים מלול, וסגנו, מחזיק תיק חזות העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’ כדי להתרשם מ”מתיחת הפנים” שנערכה לאורך הציר.

ראש העיר, רחמים מלול: “ציר בגין הוא עורק תחבורה ראשי המשרת הן את תושבי העיר אשר הולכים וצועדים לאורכו והן את הנהגים שעוברים דרכו. השקענו את המשאבים המתאימים על מנת להפוך את השהות בו לנעימה ומטופחת יותר”.

עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר: “בימים אלה אנו מסיימים את הפרויקט שמטרתו לשפר את השימוש והנראות במרחב הציבורי בציר מנחם בגין. טיפוח חזות העיר הוא מטרה מרכזית מבחינתנו, יחד עם שירות מתאים לעוברים במקום. אני מזמין את התושבים להגיע ולצעוד לאורך הכביש כעת, עם סיום העבודות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן