news08.net/ads.txt

המרכזים הקהילתיים ביבנה: “עדיין לומדים איך ומה צריך לעשות כדי לחיות עם הוירוס הזה”

לאחר תקופה ממושכת בה שהו מעל 800 עובדי הרשת בחל”ת, חוזרים לפעילות במרכזים הקהילתיים ביבנה.

המגבלות החדשות שנוצרו עם וירוס הקורונה: חובת עטיית מסכות, מדידת חום, הצהרת בריאות ושמירת מרחק יצרו שגרה חדשה בה אנו למדים תוך כדי תנועה.

נציג הרשת מסר: “75% מהחוגים ברשת חזרו לפעילות והיה  מרגש לפגוש את המדריכים, ההורים, הילדים והאזרחים הותיקים ולהבין כמה המרכזים הקהילתיים מהווים נדבך חשוב בחייהם ובחיי כולנו. אנחנו עדיין לומדים איך ומה צריך לעשות כדי לחיות עם הוירוס הזה. כמו שמערכת הבריאות העולמית לומדת להכיר את הוירוס, להבין מה הוא בדיוק גורם ואיך הוא מדבק, כך גם אנחנו. לומדים איך לנהל את כל הפרויקטים הרבים שלנו מול מגבלות הקורונה. ויש לנו עשרות פרויקטים, מיזמים ועשייה. אנחנו תקווה שלאט לאט הכל ישוב למקומו.

מעל הכל אני כואב את ההבראה שאנו נאלצים להיות בה כרגע. הבראה היא מילה יפה,  אלא שמאחוריה מסתתרת האמת , לא כל העובדים שלנו חזרו לעבודה שלהם.  כ 25% מכלל הפעילות שלנו עדיין מחכה לאישור חזרה, אלו בדיוק האנשים שעדיין לא יודעים מה ילד יום ואנו יודעים שזה זמני ומחכים לכך שהמערכת תשוב לעצמה. לאורך המשבר עבדנו מתוך צורך ודרישה של הקהילה ואנו נמשיך להיות קשובים לרחשי הציבור ונמשיך להציע סיוע לכולם . תחת הציווי “ונשמרתם לנפשותיכם מאוד” יש חשש גם לבריאות הגוף אבל גם לבריאות הנפש.

אני יודע שחשש כלכלי וחוסר עשייה יכולים בקלות לפגוע בנפש שלנו. אני מבקש לשלוח מכאן לכולנו עידוד וחיזוק – המגיפה הזו תעלם, הגופים שאמורים לסייע ברמה הלאומית יבינו מהר מאוד את מחויבותם לציבור ואנחנו כאן, ברשת המרכזים הקהילתית פועלים יום ולילה למען כלל הקהילה. כמו כן  אני מבקש להודות לתושבי העיר על האמון שהם נותנים ברשת למרות האתגרים הכלכליים והבריאותיים הפוקדים אותנו. אנו ברשת עם הפנים קדימה ובשאיפה לפעילות מלאה ושוטפת, לקיים את אירועי הקיץ וההפנינג הקהילתי ברחבי העיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן