news08.net/ads.txt

המשחק המרכזי של ליגה א’: נורדיה פוגשת את מרמורק

שתי הקבוצות שמיועדות לעליה נפגשות במפגש מותח ומסקרן, נורדיה תגיע למשחק לאחר שהודחה מגביע המדינה ותגיע ממוקדת לליגה, ומנגד תגיע מרמורק שלאחר פתיחה מושלמת,רוצה להתרחק מהצמרת כמה שאפשר.

יום שישי הקרוב (11.10) בשעה 14:30, מרמורק תגיע למגרשה הביתי של נורדיה בעמק הארזים שבירושלים למשחק שיכול להרחיק את מרמורק מהצמרת ולתת לה מרווח בטחון להמשך העונה.

נורדיה, שמגיעה למשחק חבולה לאחר הפסד צורם בגביע המדינה נגד קרית מלאכי בדו קרב פנדלים מה שגורם ללחץ במחנה הירושלמי. כתוצאה מכך הצהובים כמובן מבינים שהעונה הם חייבים לנפק תוצאות ומהר מאחר ומרמורק אינה מתכוונת לאבד גובה.

כסף רב הושקע בעיר הבירה, והאוהדים מאבדים את סבלנותם בכל הקשור ליכולת החלשה של הקבוצה, המשחק בשישי יהווה נקודת ציון חשובה עבור חניכיו של בנודיס.

מרמורק לעומתה, מגיעה עם ראש מורם לאחר שצלחו את גביע המדינה ומגיעים למשחק מחויכים. מה שנותר כעת עבור חניכיו של סידי, זה להמשיך עם המומנטום החיובי ולהתרחק כמה שיותר מהצהובים בצמרת הלוהטת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן