news08.net/ads.txt

המשטרה חשפה: ויכוח על מגורים במתחם הקרוואנים הוביל לרצח ששון מלכה ז”ל

חקירה אינטנסיבית של אגף החקירות והמודיעין במשטרת מרחב אילת הובילה לפענוח רצח ששון מלכה ז”ל (בן 38 תושב טירת הכרמל) בחודש שעבר. החקירה החלה בתאריך 22.6.22 בשעות הלילה המאוחרות, עם קבלת דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות אדם הנמצא מוטל בחוף הצפוני באילת כשבחזהו פצע דקירה מדמם. שוטרי הסיור של משטרת מרחב אילת שהגיעו למקום עצרו את החשוד (תושב אילת בן 45). מפקד משטרת מרחב אילת, נצ”מ משה פינצי ביצע הערכת מצב בזירת הרצח, ובו במקום הנחה על הקמת צוות חקירה מיוחד בראשות קצינת חקירות, פקד מאיה מאירי. הצוות החל מיד בגביית עדויות מהמעורבים ואיסוף ראיות טכנולוגיות ופורנזיות אשר הביאו לפענוח האירוע.

מחומר החקירה עולה כי המנוח והחשוד הכירו חודש וחצי לפני הרצח, והתגוררו סמוך אחד לשני בקרוונים בחוף הצפוני באילת. הרקע לאירוע נסוב סביב בקשתו של המנוח ממעורב אחר, חברו של החשוד, שלא להתקרב למתחם הקרוון שלו. בין החשוד למנוח החל ויכוח במהלכו אמר החשוד למנוח שהפגנת זלזול שלו כלפי חבריו משמעה הפגנת זלזול בו מה שיגרום להפסקת החברות ביניהם. השניים יצאו אל מחוץ למתחם מגוריו של המנוח שם דקר החשוד באמצעות סכין מטבח את המנוח בצדו השמאלי של חזהו וגרם לו לפציעה קטלנית שהביאה למותו תוך זמן קצר. החשוד נמלט מהמקום כשהוא מותיר את המנוח מתבוסס בדמו , דיווח על מעשהו לחבר משותף של השניים ומיהר לכיוון חוף הים מתוך כוונה להיפטר מכלי הרצח כשהוא זורק אותו לתוך מי מפרץ אילת.
יומיים לאחר האירוע, אותר כלי הרצח ע”י נער בן 14 ששהה במקום יחד עם הוריו ואשר הבחין בסכין המונחת על קרקעית הים בעודו שוחה. הנער ששמע כי מתנהלת חקירה אודות רצח שהיה במקום, הפגין תושייה רבה וגילה אזרחות טובה, ומיהר לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל, אודות מציאת הסכין. הודות לדיווח זה, תפסו כוחות משטרת אילת את הסכין, ובאמצעות פעולות חקירה הצליחו החוקרים להוכיח כי אכן באמצעות סכין זו רצח החשוד את המנוח.

היום (ראשון) תוגש בבית משפט השלום באילת הצהרת תובע ע”י פרקליטות מחוז דרום, כנגד החשוד ברצח ומעצרו יוארך לצורך הגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו. בית משפט השלום אילת טרם התיר פרסום פרטיו של החשוד – ת”פ 66329-06-22.

סגן ניצב חגית בן שאנן, מפקדת אגף החקירות והמודיעין במשטרת מרחב אילת: “מדובר באירוע חמור מאוד, בעקבות ויכוח סתמי מצא המנוח את מותו. במאמץ מרבי, בשילוב כל כוחות משטרת מרחב אילת, ובשימוש כל האמצעים והכלים העומדים לרשות המשטרה, נוהלה חקירה כנגד החשוד במהלכה נאספו ממצאים וגובשו הראיות הקושרות אותו לאירוע, בזכות אלה יוגש נגדו כתב אישום ע”י פרקליטות מחוז הדרום בעברת רצח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן