news08.net/ads.txt

המשטרה חשפה עכשיו ברמלה 5 מטעני צינור ותחמושת

המשטרה חשפה כעת ברמלה 5 מטעני צינור ותחמושת, במסגרת מבצע “צעד שני” המתמקד במעצר מחוללי פשיעה בגזרת מחוז מרכז למען שלום הציבור

במסגרת המאבק של משטרת ישראל כנגד עבירות שימוש והחזקה הלא חוקית של אמצעי לחימה ופריטי חבלה, ערכו היום שוטרי מרחב השפלה חיפושים במספר מתחמי מגורים ברמלה, בהם היה חשד כי קיימת תשתית של כלי נשק ואמצעי חבלה המיועדים לקטול חיי אדם. במהלך החיפוש שערכו שוטרי תחנת רמלה, לוחמי מג”ב ויס”מ שפלה, יחד עם יחידת הכלבנים של מחוז המרכז, חשפו השוטרים 5 מטעני צינור ותחמושת רבה, כאשר חבלני המשטרה של מחוז המרכז בחנו את פריטי האמל”ח ולאחר הסרת חשש לשלום הציבור, העבירו את כלל הממצאים להמשך מיצוי ראויות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

בתוך כך, שוטרי תחנת רמלה עצרו לחקירה תושב המקום כבן 20 ובהתאם לצורכי החקירה יובא מחר לדיון בבימ”ש בבקשה להאריך את מעצרו .

ממשטרת ישראל נמסר: “מדובר בהישג מבצעי מציל חיים, כחלק מהאסטרטגיה ההתקפית שמנהל מחוז מרכז כנגד גורמי פשיעה, עד למיצוי מלוא חומרת הדין עמם . תפיסת פריטי האמל”ח מנע את נגישותם של גורמים פליליים ואחרים אל אמצעי לחימה ובכך לאפשר לציבור שומר החוק, לנהל אורח חיים תקין ובטוח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן