news08.net/ads.txt

המשטרה סיימה בהצלחה תרגיל המדמה הברחת אמצעי לחימה במפרץ אילת

אתמול, בשעות הלילה, ערכה יחידת השיטור הימי של משטרת מרחב אילת תרגיל המדמה הברחת אמצעי לחימה ונשק ע”י ספינת מסחר

בתרגיל נטלו חלק לוחמי יחידת היס”מ ונציגים של היחידה הארצית להגנת הסביבה הימית באילת והוא כלל הפעלה ושימוש במגוון רחב של אמצעים. מטרת התרגיל תרגול וחיזוק שיתוף הפעולה של יחידת השיטור הימי עם גופים מקביל, לצד קידום מוכנותם המבצעית של השוטרים הימיים בתרחישי קיצון שונים. העיר אילת בכלל והמפרץ הימי בפרט מושכים אליהם אלפי מבקרים ותיירים במהלך כל ימות השנה. מפרץ אילת הכולל את משולש הגבולות מאופיין בריבוי שימושים בכלי שיט שונים לרבות אמצעי קיט וספורט ימי, בשטח ימי קטן (יחסית). כל אלה מהווים אתגר משמעותי ליחידת השיטור הימי באילת שאחראית על אכיפת החוקים והתקנות הימיים, הסדר והבטיחות, ואשר נערכת לאורך כל השנה למתן שירות מיטבי לציבור, מתוך מטרה לשמור על חייהם וביטחונם של כלל משתמשי הים.

רפ”ק אבי שררה, מפקד שיטור ימי אילת: “היערכות היחידה הימית של משטרת מרחב אילת לתרחישים שונים היא בעלת חשיבות מכרעת, לא בכדי שוטרי היחידה מתורגלים לעיתים תכופות, כל זאת מתוך הנחת יסוד כי תגובה מידית ומקצועית מצילת חיים ומונעת תוצאה חמורה יותר”.


צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן