news08.net/ads.txt

החשוד ב’פגע וברח’ בלוד בה נדרס למוות פעוט כבן 3 – נעצר

בוחני מרחב השפלה פתחו במהירות בחקירת נסיבות תאונת הדרכים הקטלנית בלוד, בה נדרס למוות פעוט כבן שלוש. כאשר נהג הרכב הפוגע, על פי החשד נמלט מן המקום. בתוך כך, הוזנקו למקום שוטרי תחנת לוד ובוחני תנועה והחלו בסריקות נרחבות באזור, פרסו מחסומים ובמקביל החלו בביצוע פעולות חקירה אופרטיביות ומהירות על מנת לאתר את הנהג. הנהג, בן 33 תושב לוד, נעצר והוא הובא לחקירה בראשות בוחני התנועה. 

כזכור, בשעה 12:50 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על פעוט שככה”נ נפגע מרכב ברחוב אבא הלל סילבר בלוד. חובשים ופראמדיקים של מד”א דיווחו על פעוט בן 3 ללא סימני חיים וקבעו את מותו.

פראמדיק מד”א יוסף איסמאעיל, סיפר: “הפעוט שכב מחוסר הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד לאחר שככה”נ נפגע מרכב. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום”.

גם מתנדבי איחוד הצלה חשו למקום. יניב אביוב חובש איחוד הצלה סיפר: “כשהגעתי למקום נמסר לנו מבני משפחתו כי הוא נהרג כתוצאה מתאונה קשה. למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן