news08.net/ads.txt

המשטרה עצרה חולה מאומת באילת שזייף מסמכים ושהה בבית מלון בעיר

שוטרי משטרת ישראל במרחב אילת איתרו אתמול בעיר חולה קורונה מאומת שהגיע להתארח באחד מבתי המלון בעיר, בתום חקירה הוא הורחק מהעיר ונשלח למעצר בית. חקירת האירוע נמשכת.

פעילות יזומה של שוטרי משטרת ישראל הביאה אתמול לאיתור של גבר, חולה קורונה מאומת, מאיזור המרכז, שהגיע להתארח באחד מבתי המלון בעיר למרות שהוא חולה, תוך שהוא מציג מסמכים מזוייפים בבית המלון.
עם הגעת הכוח המשטרתי לבית המלון, החשוד לא נמצא שם ולוחמי היס״מ החלו בסריקות בעיר לאיתורו. הוא אותר כשהוא נוהג ברכבו, התבקש לעצור בצד ולאחר מיגון, ניגש אליו השוטר הודיע לו שהוא עצור.

בתום חקירה, החשוד נשלח למעצר בית והורחק מהעיר אילת. החקירה נמשכת ובסיומה ישנה כוונה להעביר את כל החומרים בעניינו ליחידת התביעות של משטרת ישראל.

ממשטרת ישראל נמסר: “האחריות לשמירה על תקנות הקורנה, מוטלת על כולנו וזאת על מנת שנוכל לחזור לשגרת החיים. המשטרה תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה כנגד חולי קורונה המפרים את ההנחיות ומסכנים את בריאות הציבור”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן