news08.net/ads.txt

המשך מבצע ‘אביב מוגן’- אכיפה משמעותית והחמרת התקנות; הצעדים של המשטרה לקראת כניסת החג

היום בערב חג שני של פסח (יום ג׳, 14.04.2020) החל משעות אחר הצהריים (17:00), יכנסו לתוקפן ההגבלות הנוספות שאושרו ע״י הדרג המדיני מכוח התקנות המעודכנות לשעת חירום, זאת בכדי לצמצם את התפשטות נגיף הקורונה בישראל במהלך החג. התקנות כוללות הגבלות נוספות של היציאה למרחב הציבורי מעבר לקיים ואיסור מעבר בין ישובים, ויהיו בתוקפן עד ליום חמישי.

בהתאם, משטרת ישראל תגביר היום משמעותית את פעילות האכיפה ברחבי הארץ בדגש על מחסומים, בידוקים וסיורים בתוך הערים, ביציאה מהם ובמרחב הבינעירוני, בכדי למנוע יציאה אסורה של אזרחים למרחב הציבורי ומעבר בין ישובים בניגוד לתקנות. מחר (יום ד׳ אחה״צ) תגביר המשטרה עוד יותר את הפעילות נוכח החמרת התקנות, בכדי לוודא כי המאפיות יהיו סגורות ולמנוע התקהלויות אסורות במרחב הציבורי או יציאת אזרחים בניגוד לתקנות. במאמץ זה יטלו חלק אלפי שוטרים שיתוגברו בשוטרי מנהלה, ובסיוע מאות חיילים ופקחים עירוניים.

בתוך כך, ימשך גם מאמץ הפיקוח והאכיפה אחר חייבי בידוד וחולי קורונה מאומתים השוהים בביתם, וכן מאמצי האכיפה במקומות שנאסרו לשהייה של אזרחים (גן שעשועים, חופי ים וכיו״ב) ובבתי עסק.

נוכח מצב החירום הלאומי הנוכחי ובכדי לשמור על בריאות הציבור ולמנוע הדבקה המונית, עיקר הפעילות המשטרתית תתמקד באכיפת התקנות לשעת חירום וצו בריאות העם. אנו מחדדים לציבור ומזכירים כי ימי החג אינם מקנים חסינות מפני הידבקות בנגיף הקורונה לאף אדם – ולכן הפעם כל אחד חוגג את החג בביתו ובחיק משפחתו הגרעינית. אנו קוראים לציבור לחגוג בבית. נסיעה לחיק המשפחה המורחבת מחוץ לבית המגורים- אסורה ומהווה הפרה של התקנות.

במהלך החג, פעילות המשטרה תימשך בכל רחבי הארץ, מהיבשה מהאוויר ומהים, זאת בכדי לוודא שהתקנות מיושמות בשטח. המשטרה לא תאפשר ניצול של ימי החג לשיבוש המאבק הלאומי בהתפשטות בנגיף, ולכן כל חריגה מהתקנות תטופל בהתאם. נזכיר כי גם במהלך ימי החג, חל איסור מוחלט לצאת לטיולים, לנופשים או לבילויים כלשהם מחוץ למרחב הביתי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן