המשנה לראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’ ויו”ר אגודת הסטודנטים של ‘פרס’, יניב אלטיט, סיכמו על שיתופי פעולה לרווחת הסטודנטים

מאות סטודנטים מהמרכז האקדמי פרס, זוכים לערך מוסף מאז מונה יו”ר אגודת הסטודנטים של המוסד האקדמי המוביל בעיר, יניב אלטיט. הבוקר (שישי) התקיימה כבכל שבוע, הפסקה פעילה במהלכה הוצעה לסטודנטים האפשרות ליהנות מ’שעה חופשית’, בתיאום עם המרצים. ההפסקה כללה מוסיקה ישראלית, באווירה כחול לבן עם יינות וגבינות תוצרת מקומית וגם אורח מיוחד: המשנה לראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’.

מרקוביץ’ סייר בשני הבניינים במרכז האקדמי ובחן את צרכי הסטודנטים ואפשרויות שיתופי הפעולה השונים, לרבות החנייה ושטח מקורה – מהנושאים הבולטים בבקשותיהם של הסטודנטים. לאחר מכן התרשם מרקוביץ’ מרעיון ההפסקה הפעילה ושיבח את פועלו של אלטיט.

“מוסדות אקדמאים שרוצים להצליח צריכים להבין שרווחת הסטודנטים הנה ערך עליון”, אמר עו”ד יניב מרקוביץ’ בתום הסיור “אני שמח שבמרכז האקדמי פרס שמים את הסטודנט לפני הכל. היוזמה של יניב אלטיט וצוות אגודת הסטודנטים מבורכת ויתר האגודות בארץ צריכות ללמוד מהם וליישם זאת. בימים אלו אנו בוחנים מספר דרכים לשיתוף פעולה ואעשה את המירב כדי לסייע לסטודנטים בעיר רחובות, בדרכם אל התואר”.

עו”ד יניב מרקוביץ’ ויניב אלטיט, הבוקר במרכז האקדמי פרס

יניב אלטיט הוסיף כי: “אגודת הסטודנטים ממוקדת מטרה והיא לשים את הסטודנט במרכז. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם המשנה לראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’ ובטוחים שהתוצאות ישאו פרי בקרוב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן