news08.net/ads.txt

המתחסן המתבגר הראשון במאוחדת: אורי אלתרמן, בן 13 וחצי מגדרה

מאוחדת מרחיבה את אוכלוסיית היעד לחיסון כנגד הקורונה ומחסנת את כלל לקוחותיה מגיל 12 ומעלה – החל מאתמול בערב. אורי אלתרמן הוא המחוסן המתבגר הראשון של מאוחדת. אלתרמן, בן 13 וחצי מגדרה, הסביר לאחות שירלי דוידוב שחיסנה אותו במרכז הרפואי ‘מאוחדת שער העיר’ בלוד, כי הוא לא במקרה הגיע למרפאה. לדבריו, “אני רוצה לנסוע עם המשפחה לחוץ לארץ ולהרגיש בטוח גם במקומות שלא כולם מחוסנים ולכן היה לי חשוב להגיע כבר היום”.

ארז אלתרמן, אביו של אורי אשר ליווה אותו לחיסון נגד הנגיף ציין כי לאחר ששמע את הסברי משרד הבריאות הבין כי הסיכון בהימנעות מחיסון – גדול מהסיכונים ותופעות הלוואי האפשריות, ולכן, למרות החשש הטבעי כהורה, הוא אישר לבנו לקבל את החיסון.

דני מושיוב, מנהל מחוז דרום במאוחדת: “אנו ממשיכים בתחושת השליחות שלנו כאנשי רפואה – ולאחר שחיסנו את בני ה16 ומעלה, את מרותקי הבית, הקשישים ואוכלוסיות הסיכון – בהצלחה רבה, התחלנו לחסן אתמול גם את ילדי מאוחדת בגילאים 12-16 נגד הנגיף, בהתאם למדיניות משרד הבריאות. מאוחדת תמשיך לדאוג לבריאות כלל מבוטחיה וערוכה לתת מענה מהיר למתבגרים אשר הם והוריהם מעוניינים בכך, באמצעות רמת מוכנות טובה וחוסן של הצוותים בקהילה. עבורנו זהו צעד משמעותי נוסף במלחמה נגד הקורונה”.

מנהלת הסיעוד של מאוחדת במחוז דרום, רויטל תורג’מן ציינה כי קיימה שיחות מקיפות בנושא החיסונים למתבגרים בני 12-16 עם מנהלי הסיעוד המרחביים – מיטל צ’יבוטרו (נגב), אלעד פלס (חוף יהודה) וקטי דידיק (אשדוד). לדבריה, “כל האחים והאחיות – הגיבורים והגיבורות שלנו בשגרה ובחירום, אשר הוכיחו את מסירותם ומקצועיותם לאורך כל התקופה בה עבדו בתנאים לא פשוטים בצל הקורונה – ערוכים לחסן מתבגרים בגילאים אלה – בהתאם להנחיות משרד הבריאות”.

הורים לילדים בגילאי 12-16 מוזמנים לתאם מראש תור לחיסון באתר, באפליקציה או במוקד 3833* (יש ללחוץ 1*, שלוחה 1)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן