news08.net/ads.txt

המתנ”ס בקרית מלאכי חוזר לפעילות – זה מה שמתוכנן בהמשך!

לאחר שנה קשה, כשנגיף הקורונה עדיין מרחף מעלינו, מועצת קרית מלאכי מודיעה כי המתנ”ס העירוני חוזר ליריד החוגים. ראש העיר, אליהו זוהר: “התרבות היא ערך מרכזי וחשוב בחיי התושבים”.
זוהר, ציין כי במהלך הקיץ האחרון, המועצה החליפה את גג האסבסט של המתנ”ס בעלות של כמיליון ש”ח. עם סיום העבודות החליטו במועצה לצאת בשיפוץ נרחב יותר של אולם האירועים בעלות של כ-5 מיליון שקלים נוספים שיהפכו אותו לנגיש יותר עבור אנשים עם מוגבלות, בטוח יותר מבחינת נהלים ונראה טוב יותר.
ראש העיר, אליהו זוהר: “התרבות היא ערך מרכזי וחשוב בחיי התושבים ולכן החלטנו לקחת אותו צעד אחד קדימה, עם תנאים טובים יותר עבורכם התושבים. השלב הבא הוא להפוך את בית החייל למרכז מוזיקה ומחול. התכנון האדריכלי כבר קיים. אנחנו מתקדמים צעד אחד צעד, בדרך בטוחה ועם תוכנית סדורה להפוך את קריית מלאכי לעיר מחוז בתחומים רבים וביניהם גם תחום התרבות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן