news08.net/ads.txt

“הנאשם תפס את הקשישה בחוזקה, הפילה ארצה, וניסה לדקור אותה פעם אחר פעם”

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בב”ש כתב אישום נגד אזרח זר ממולדובה, בן 31, אשר נכנס לביתה של קשישה בת 82 בקרית גת ותקף אותה באכזריות באמצעות סכין. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של חבלה בכוונה חמירה, תקיפת זקן שגרמה לחבלה של ממש, החזקת סכין ועוד.

על פי כתב האישום, שהוגש ע”י עו”ד חן עסיס לביא, הנאשם ויקטור יליזרוב, נכנס לפני כשבועיים, ללא כל סיבה, לבית הקשישה, כשברשותו סכין מטבח עם להב באורך כ- 9 ס”מ, תפס אותה בחוזקה ותקף באכזריות, הפילה ארצה, ואז ניסה לדקור אותה פעם אחר פעם בכל גופה באמצעות הסכין. הקשישה התגוננה ונאבקה בנאשם, והצליחה להדוף את ידו שאחזה בסכין, אך הנאשם הצליח לדקור אותה בכף ידה. בעודה על הרצפה, המשיך הנאשם לתקוף אותה, גרר ומשך בשערותיה, ניסה פעם נוספת לדקור אותה, אך הקשישה נאבקה בנאשם והתגוננה מפניו, והצליחה למנוע פגיעה נוספת בה.

הקשישה צעקה לעזרה, אמרה לנאשם שהיא יכולה להיות אימו, ניסתה להתגונן, אך הנאשם שב והפילה על הרצפה וניסה לדקור אותה באמצעות הסכין. בנה של הקשישה ששמע את צעקותיה, התקשר למשטרה, לאחר מכן לקח מקל מטאטא והדף את הנאשם באמצעות המקל. הנאשם התקרב לכיוונו עם הסכין, ניסה לדקור אותו בצווארו והסכין פגעה בו קלות. הבן ניסה לסייע לאימו ולהגן עליה, והכה את הנאשם באמצעות המקל במטרה לגרום לו לחדול ממעשיו ולזרוק את הסכין. גם כאשר הגיע השוטר בעקבות שיחת הטלפון של הבן למשטרה, המשיך הנאשם לגרור את הקשישה ששכבה על הרצפה, ניסה לדקרה שוב והניף את הסכין לכיוונו של השוטר. רק כאשר השוטר דרך את נשקו וכיוון את הנשק לכיוון הנאשם והורה לו לזוז אחורה ולזרוק את הסכין שבידו, הרים הנאשם את ידיו וזרק את הסכין.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נזקקה הקשישה לטיפול רפואי. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על המשך מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן