news08.net/ads.txt

הנגיף חוגג – האם יוטל סגר לילי על קריית מלאכי?

האם ללו זוהר, ראש עיריית קרית מלאכי מאבד את השליטה על תושבי העיר? ולראייה – ציון הרמזור של העיר על פי משרד הבריאות עומד נכון לרגע זה על 9.3. המשמעות: העיר אדומה. על פי משרד הבריאות יישוב אדום (ציון מעל 7.5) הוא יישוב בו רמת התחלואה הקיימת והצפויה גבוהה מאוד, ובהתאם לכך תתאפשר בו פעילות מינימלית, בין היתר נשאלת השאלה האם יוטל סגר לילי על העיר בעקבות המצב? ימים יגידו.

בקרב התושבים חשש של ממש. “ממש פחד אלוהים להסתובב בעיר”, סיפרה תושבת קרית מלאכי, “אנחנו בסכנה ממשית. המצב הזה לא טוב לנו”, הוסיפה. בכיר המעורה היטב במתרחש בעיר ציין: “כשהציון 10 – זה הסוף. העיר מוגבלת ואני לא מבין למה לא מכריזים על קרית מלאכי כעיר מוגבלת – אז יכנסו לקריה כל הכוחות לעזרה, להורדת התחלואה וההדבקה ויתנו גם תקציבים. אני חושב שיש לפנות למשרד הבריאות, בלי פחד ובלי אגו, לבקש מהם להכריז על קרית מלאכי עיר מוגבלת – רק כך נצליח במלחמה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן