news08.net/ads.txt

הנהגת ההורים העירונית ברחובות מוקירה את צוותי החינוך בעיר: “התסכול שלנו גבוה ומובן מאוד, אך יחד עם זאת עלינו לזכור, שהצוותים החינוכיים עושים לילות כימים למען ילדינו”

בעקבות המחלוקת בציבור והביקורת על דבריה של יפה בן דוד, מזכ”לית הסתדרות המורים, מתייצבת הנהגת ההורים העירונית רחובות לצד המורים בעיר. צופית גולן, יו”ר ההנהגה העירונית, משמשת בימים אלה כרכזת נושא הלימודים מהבית בהנהגת ההורים הארצית, ובמסגרת זאת נמצאת בקשר רציף עם בכירי משרד החינוך, עם ועדת חינוך בכנסת בנושא ועוד.

בשבועות האחרונים אספה צופית רשמים מהיו”רים של כל בתי הספר בעיר, במטרה להבין באיזה אופן כל בית ספר מיישם את הלמידה מהבית, לעבד את תחושות ההורים לאור המצב ולגבש את היעדים והמטרות של ההנהגה לטובת ההורים והתלמידים בעיר, כך שניתן יהיה להגיע למצב מאוזן ומספק ככל האפשר בנושא.

לדברי צופית גולן, יו”ר הנהגת ההורים העירונית רחובות, “בחודשים האחרונים כולנו מתמודדים עם חוסר וודאות רב ואתגרים חדשים הנובעים מהשינויים הקיצוניים בשגרת חיינו. אחד האתגרים הגדולים בפנינו ההורים הינו סגירת מסגרות החינוך לפרק זמן לא מוגדר באמצע שנת הלימודים והמעבר ללמידה מהבית שתלויה רבות בנו. הלמידה מהבית התלויה בעיקר במשאבים הטכניים וזמינות ההורים יוצרת חוזה חדש בין ההורים ובין צוותי החינוך. כל השותפים מתמודדים עם פערים רבים בין הרצוי והמצוי הנובעים מהתנהלות במרחב חדש ולא מוכר לרובנו, ויש חשיבות רבה לשיח מכבד ומכיל מצד כל השותפים לטובת המטרה של כולנו – טובת הילדים.

“התסכול שלנו ההורים גבוה ומובן מאוד, אך יחד עם זאת עלינו לזכור, שהצוותים החינוכיים עושים לילות כימים למען ילדינו, ונאלצים לתמרן בין מכלול המרכיבים והדרישות השונות שמשתנות ללא הרף וחשוב לכבדם ולהכיר להם תודה על המאמצים הרבים המושקעים על ידם. אנחנו מזמינים את ההורים בכל מוסדות החינוך, להעלות את הבעיות והקשיים בפני ההנהגות המוסדיות שנמצאות בקשר רציף עם הנהלת ביה”ס ויכולות לסייע בקידום פתרונות. גם אנחנו כהנהגה עירונית, מעבירים את הדברים הלאה ודנים עליהם עם בכירים במשרד החינוך כדי להביא לשינוי בהנחיות, ולא רק למציאת פתרונות נקודתיים. הנהגת ההורים העירונית וההורים ברחובות, מחבקים ומחזקים את צוותי החינוך הנהדרים שעובדים בעיר ומעריכים אותם מאוד! ביחד נעבור את המשבר”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן