news08.net/ads.txt

הנהגת ההורים העירונית סיימה שנה בפעילות חוויתית בנושא נגישות

עוד שנה של עשייה ענפה בהנהגת ההורים העירונית הגיעה לסיומה ושנה חדשה כבר יוצאת לדרך. בשנת הלימודים שחלפה, טיפלה הנהגת ההורים בתחומים רבים הנוגעים לתלמידי והורי הגנים ובתי הספר בעיר וקידמה נושאים חשובים. במפגש סיכום השנה, שנערך השבוע לחברי ההנהגה העירונית, העבירה צופית גולן, יו”ר הנהגת ההורים העירונית וחברת קהילה נגישה ברחובות, הדרכה חוויתית מהנה ומרתקת בנושא נגישות והאתגרים עמם מתמודדים תלמידים והורים עם מוגבלות במערכת החינוך. דגש מיוחד

ניתן לנושאי תקשורת וזיהוי הצרכים של ילדים והורים עם מוגבלות, הן במערכת החינוך והן בקהילה. היו”רים זכו לחוות מגבלות מסוגים שונים, באמצעות פעילות חווייתית רב חושית ובסיוע של עזרים מגוונים. לסיכום הערב, חברי ההנהגה סקרו את פעילות ההנהגה לאורך השנה החולפת והעלו את היעדים החשובים מבחינתם לשנה הבאה.

ההנהגה ההורית העירונית הייתה פעילה השנה במגוון של וועדות, תחומים, מענה וסיוע לקהילת ההורים והילדים בעיר: השתלבות בתוכניות מעברים ורצפים, הנגשת זכויות ההורים ועמותות שונות בתחום החינוך המיוחד, מהלך של העברת גביית כספי ההורים בגן לידי הרשות ולא על ידי חוויות וההורים – זאת על פי ההנחיות של חוזר מנכ”ל משרד החינוך, חתימת עו”ד בהתנדבות על תצהירים כבכל שנה, הפקת כנס מכינות ושנות שירות וכנס “תתקדמו”, תמיכה בהתנהלות בקורונה, תמיכה בהכנסת סל תרבות ארצי לעיר, המשך קידום סיורים עירוניים, תמיכה בתוכנית קר”ב, בהרשמה לחטיבות הדתיות, בצהרונים וקייטנות, מעגלי שיח עם הצוותים והרצאות אלרגיה, להט”ב, תשלומי הורים וכלים שונים לכל יו”ר ועוד. הנהגת ההורים העירונית מודה לכל ההורים שתרמו מזמנם במהלך השנה כולה להנהגות הבית ספריות ולהנהגות הגנים, ומאחלת המשך עשייה פורייה למען תלמידי והורי העיר וחופשה נעימה ובטוחה.

צופית גולן, יו”ר הנהגת ההורים העירונית: “נושא המוגבלויות וההנגשה הוא חלק בלתי נפרד מהחיים סביבנו ומכל מוסד חינוכי בעיר. זהו תחום רחב מאוד ולכן חשוב להבין את כל גווניו ואת המשמעויות הנלוות. כנציגי הנהגות ההורים מחובתנו להכיר את הנושא ולקדם הנגשה מותאמת לתלמידי והורי בית הספר והגנים אותם אנחנו מייצגים. אני גאה להוביל את צוות הנהגת ההורים העירונית בתחומים הנוגעים לרווחת וזכויות באי מוסדות החינוך ולהמשיך בעשייה חשובה יחד למען הורי וילדי העיר. אני מודה למ”מ ראש העיר ומחזיק תיק חינוך מר זהר בלום, למנהלת אגף החינוך הגב אפרת צוקרמן ולכל השותפים שלנו לאורך השנה החולפת, באגף החינוך, ברשות ובבתי הספר והגנים ומצפה להמשך עשייה פורייה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן