news08.net/ads.txt

הנהגת ההורים העירונית רחובות מצטרפת למחאה: לא לקיים את מתווה החזרה ללימודים לכיתות ד’-ו’

אתמול (יום ג’) פרסם משרד החינוך מתווה לחזרה חלקית של תלמידי כיתות ד’-ו’ וחטיבות הביניים לבתי הספר.  בהתאם למתווה, כיתות ד’-ו’ יחזרו לחמש שעות לימודים שבועיות בלבד! שיכולות להתרכז כולן ביום לימודים אחד, או לחילופין, להתפרש על פני חמישה ימי לימודים (שעה ביום).

המתווה המוצע אינו נותן כל סוג של מענה לתלמידים – לא בפן הלימודי, לא בפן הרגשי ולא בפן החברתי, ויתירה מכך, יישום המתווה אינו אפשרי בבתי הספר היסודיים שכבר ממצים את קצה גבול היכולות שלהם במתכונת ה”קפסולות” של תלמידי א’-ג’. בהצבעה שהתקיימה בין נציגי הנהגות ההורים המוסדיות ברחובות, הוחלט ברוב קולות להצטרף למחאת הנהגת ההורים הארצית ולקרוא להורי תלמידי ד’-ו’ ברחובות שלא לשלוח את ילדיהם לבתי הספר בהתאם למתווה.

עוד פורסם אתמול מתווה לחזרתם החלקית של תלמידי חטיבות הביניים לשניים או שלושה ימי לימודים בשבוע בביה”ס, ובשאר הזמן המשך הלמידה מהבית. בעניין זה, הצביעו רוב נציגי ההנהגות המוסדיות בעיר בעד המתווה וקיומו, ולא הצטרפו לקריאתה של הנהגת ההורים הארצית שלא לשתף פעולה גם עם מתווה זה. 

החלטות הנהגת ההורים העירונית נמסרו להנהגת ההורים הארצית ולגורמים המתאימים בעיר. נציגי הנהגת ההורים העירונית ברחובות פועלים כל העת, הן במישור המקומי והן במישור הארצי, למען כלל התלמידים בעיר. צופית גולן, יו”ר הנהגת ההורים העירונית וחברת הנהלת הנהגת ההורים הארצית: “אנחנו מוקירים את צוותי החינוך בעיר ותומכים בהם, המאמץ המושקע על ידיהם בתקופה מאתגרת זו מובן ומוערך מאוד.

המתווה המוצע על ידי משרד החינוך לחזרה ללימודים של כיתות ד-ו אינו נותן מענה אמיתי לתלמידים ולצוותי ההוראה, ואף מזיק לתפיסתנו. הוא אינו מספק סדר יום, תחושה של שגרה וערך לימודי אמיתי ואף לא מענה רגשי לתלמידים. במצב דברים זה אנו מתנגדים לשתף פעולה עם המתווה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן