news08.net/ads.txt

הנהגת ההורים זועמת על מחירי הצהרונים; רשת חוויות: “העלות סובסדה. לא תגבה תוספת בגין ארוחות לילדים אלרגיים”

הנושא רחוק מלהיפתר: הנהגת ההורים ברחובות פרסמה כי עיריית רחובות הודיעה על “הוזלת” מחיר הצהרון לילדי הגנים והפחתת דמי ההרשמה. לטענתם העירייה ביטלה את תוספת התשלום להזנה לילדים אלרגיים. ההורים הציגו השוואה לערים השכנות בהתחשב בעובדה כי אין להם תחלופה אחרת. רשת חוויות בתגובה: “נסבסד את עלות הצהרונים ל-960 ש”ח. כמו כן, לא תגבה תוספת בגין ארוחות לילדים אלרגיים, למרות העלויות היקרות של הארוחות”.

הנהגת ההורים הוסיפו כי לא הוזמנו לפגישה עם ראש העיר ולא היה דיון בנושאים המהותיים: הכשרות מקצועיות לצוותים, פיקוח פדגוגי, שיפור מערכת הרישום, מתן מענה לפניות הורים ובעיקר שירות. “כולנו שבויים בידיים של חוויות ושל עיריית רחובות שמאפשרת את ההתנהלות הזו ומתעלמת מצורכי התושבים שלה – הורי ילדי הגנים, מכל האוכלוסיות ומכל המגזרים”, כך מסרו.

מרשת חוויות רחובות נמסר כי: “רשת חוויות תסבסד את עלות צהרוני גני הילדים לשנת הלימודים תשפ”א והיא תעמוד על 960 שקל, במקום 985 שקל כפי שנקבע עם פתיחת ההרשמה וכן, תשלום חד פעמי יעמוד על 150 שקלים במקום 200 שקלים, כפי שנקבע עם פתיחת ההרשמה. יודגש כי העלויות סובסדו ככל הניתן, וההחלטה מאזנת בין מכלול הצרכים והשיקולים של כלל הגורמים, בראשם התושבים, צוותי כוח האדם והמסגרת התקציבית הקיימת. כמו כן, לא תגבה תוספת בגין ארוחות לילדים אלרגיים, למרות העלויות היקרות של הארוחות, והרשת תקפיד על אישורן במסגרת האלרגנים המאושרים על ידי משרד הבריאות ובכפוף לאישורים רפואיים . ההרשמה לצהרונים הוארכה עד ליום ה- 8.8.20, באמצעות אתר האינטרנט של רשת חוויות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן