news08.net/ads.txt

הנהגת ההורים נאבקת | נשלח מכתב בהול לזוהר בלום על הפסקת גביית תשלומי הורים על ידי רשת חוויות

בצעד חסר תקדים, הנהגת ההורים העירונית פנתה לעיריית רחובות והודיעה כי לא תסכים לגביית כספי הורים בגנים (ביטוח, סל תרבות וריתמוסיקה) ע”י רש

ת חוויות החל משנה”ל תשפ”א, וזאת בהתאם להוראות חוזר מנכ”ל משרד החינוך. מדובר בהליך פורמלי הנוגע לגביית הכספים בלבד, ואינו מתייחס לתכנים האיכותיים המועברים לילדי הגן.

להלן המכתב המפורט בנושא, אותו שלחה יו”ר הנהגת ההורים ברחובות, צופית גולן, לכבוד מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום:

“בשם הנהגת ההורים העירונית ברחובות, הריני פונה אליך בבקשה להורות על הפסקת גביית תשלומים מהורי ילדי גני העירייה באמצעות רשת חוויות כבר משנ”ל התשפ”א וגבייתם באמצעות העירייה בלבד. סעיף 1ו לחוזר מנכ”ל משרד החינוך מיום 21.7.2019 קובע:

‘גביית תשלומי ההורים תיעשה אך ורק על ידי המוסד החינוכי או הרשות המקומית\הבעלות על מוסד החינוך. גבייה באמצעות גוף אחר אינה מותרת’. בפועל, מזה שנים רבות, רשת חוויות גובה מהורי ילדי הגנים בעיר את הכספים המשולמים עבור ביטוח תאונות אישיות, תל”ן וסל תרבות. לאור הוראות חוזר, מנכ”ל משרד החינוך, אבקש כי גביית תשלומי ההורים לשנת הלימודים תשפ”א תבוצע על ידי עיריית רחובות בעצמה או על ידי הבעלות על המוסד החינוכי בהתאם לחוזר מנכ”ל משרד החינוך. למען הסר הספק, כל גבייה של תשלומי הורים לשנת תשפ”א, לרבות תשלומי חובה, על ידי רשת חוויות ו\או כל גורם אחר שאינו עיריית רחובות או הבעלות על מוסדות החינוך אינה מאושרת על ידי נציגות ההורים”.

טענות רבות הושמעו כלפיי רשת חוויות מצד ההורים. אלכס, שילדיו לומדים מספר שנים בחוויות, מרגיש לטענתו באטימות: “חוויות רחובות מתנהלים כאחרוני הפושעים. מערכת ההחזרים באתר לא מתפקדת, אין מענה לטלפונים בשעות הקבלה, ואין טיפול בפניות במייל. המערכת משותקת לגמרי ומתנערת מאחריות על ההחזרים הכספיים עבור תקופת ההסגר והדבר היחיד שנותר לעשות הוא ללכת באופן אישי ולהתחנן כאילו מדובר בבוסים של מאפיה. איך שירות כלל עירוני הופך יחס מזלזל למדיניות , מבזה את התושבים וגם את העובדים שלו? כמי שנמצא עם ילדיו כבר מספר שנים במערכת, זו ממש לא הפעם הראשונה שבהן נתקלנו באטימות ובזלזול כלפינו ההורים”.

כזכור, ההורים הציפו את הבעיות ברגע שמממשלת ישראל אישרה את המתווה להחזרת הצהרונים. כאשר רשת חוויות יצאה בהצהרה: ״רשת חוויות רחובות מודיעה על פתיחת צהרוני גני הילדים, במתווה ייחודי, לאחר שטרם נקבע מתווה משרד החינוך״. אך מהר מאוד, רשת חוויות מצאה את עצמה במוקד העניינים על ידי הורי העיר. ״לא ייתכן שרשת חוויות תעשה בנו כרצונה״.

הורה לילדים ברחובות, הוציא פוסט נוקב על התנהלותה של רשת חוויות. ״רשת חוויות עושה בנו ההורים שימוש ציני ועצוב. כבר ביום ראשון המובילה הצהרון הודיעה חגיגית: “ביום שלישי חוזרים”, ההורים נשמו לרווחה.. מדובר בילדי גן תת טרום, טרום, תת חובה וחובה. גילאי הילדים 3-6. אבל רשת חנויות שוב מפרסמת משהו אחד ועושה משהו אחר. עושה כרצונה בהורים.

לקחת כסף מהמדינה הם יודעים נכון? לקחת כסף מההורים הם יודעים נכון?. רשת חוויות פתחה צהרונים רק במקומות שנוח לה. במקומות בהם האוכלוסייה חזקה יותר. לא ייתכן שרשת חוויות עושה בנו כרצונה!. ראש העיר רחמים מלול היקר.. עד מתי? תעשה כבר סדר ברשת חוויות, זה ארגון חולה, ארגון שעושק את ההורים בכסף. וכל חודש יש איתו סיפור אחר שהוא מנסה להתחמק מאיתנו ההורים. הפכת את העיר, דאגת לה, סידרת אותה אבל ברשת חוויות לא נגעתם! מתי תיסגר הרשת הזו שהיא בלאגן אחד גדול והכל יהיה תחת העירונית?״.

 

נכון לשעה זו, לא התקבלה תגובתם של רשת חוויות. 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן