news08.net/ads.txt

הנהגת ההורים תצא למאבק נוסף: “איים ירוקים הוא מתווה מצוין – רק ששכח לחלוטין את ילדינו בבית”

הנהגת ההורים באילת פנתה הבוקר אל ההורים והודיעה על תחילת קמפיין ומאבק להחזרת ילדי העיר לבתי הספר. “איים ירוקים הוא מתווה מצוין – רק ששכח לחלוטין את ילדינו בבית”, אמר היו”ר איל סורגיט. “מצבם הנפשי של בני הנוער הולך ומדרדר ואיתו מצבם החברתי, האישי והלימודי! בימים הקרובים נצא למאבקים תקשורתיים רחבים ונעדכן על התפתחויות! ילדנו לא הפקר!!! ילדנו נשכחו בבית!!”.

כידוע, לאחר מאבק עיקש ולאחר שנדחו כל ההסתייגויות, בקריאה שלישית תמכו 26 חברי כנסת בהצעה כי הממשלה תוכל להכריז רק על אילת ואזור ים המלח כ”איי תיירות” ולא על אזורים נוספים כפי שהוצעה בהצעה המקורית. הממשלה נענתה לדרישת ועדת חוקה והיא תחויב לשקול הקלות שיאפשרו פתיחת מסעדות, אטרקציות ועסקי תיירות במקום פתיחתם של מלונות בלבד. תושבי האזור, העובדים בו וחריגים נוספים הנכנסים לעיר יחויבו בבדיקות רק אחת לשבוע במקום כל 72 שעות כפי שנקבע בנוסח הקודם, ויוכלו לעשות זאת גם כבדיקות מידיות בחינם במחסום הכניסה. בנוסף, לדרישת ועדת חוקה על הממשלה יהיה לשקול הקלות שונות למי שיישא “אישור החלמה” בקביעת הגבלות על המרחב הציבורי או על אזור מוגבל אך הוועדה קבעה כי הדבר ייעשה בתנאי שהובאה בפניה עמדת שר הבריאות וחוות דעת של משרד הבריאות.

👁‍🗨 כל נופש/ת שיגיע לאילת החל מיום שלישי (17.11.20) יצטרך להציג בדיקת קורונה שלילית בתוקף של עד 72 שעות לפני ההגעה לאילת. חובת הבדיקה חלה על כל הנופשים מגיל 3.
👁‍🗨 את הבדיקות ניתן לבצע ללא תשלום, בקופות החולים ובכל נקודות הבדיקה בארץ לרבות מתחמי ״בדק וסע״ וכדומה.
👁‍🗨 מחלימים יהיו פטורים בשלב זה מבדיקת קורונה ויצטרכו להציג תעודת ״מחלים״. החלטה סופית על כך תתקבל בתקנות קבינט הקורונה במסגרת ההכרזה.
👁‍🗨 את אישור הבדיקה השלילית יש להציג במחסום הכניסה לעיר, הן בכביש 90 (דרך הערבה) והן בכביש 12 (דרך מצפה רמון).
👁‍🗨 חלה חובת הצגת בדיקת קורונה שלילית גם על הטסים לאילת וגם על הנוסעים בתחבורה ציבורית (אוטובוסים/מוניות).
👁‍🗨 התיירים והנופשים המתאכסנים במלונות העיר, יצטרכו להציג את תוצאות הבדיקה השלילית גם במעמד הצ׳ק אין בבית המלון.
👁‍🗨 לא תתאפשר כניסה לעיר אילת לתיירים נופשים ומבקרים, ללא הצגת בדיקת קורונה שלילית.
👁‍🗨 תושבי אילת והערבה, ומי שמגיע לאילת למטרות עבודה (דוגמת רופאים, מרצים, ספקים וכיו״ב) יהיו חייב בבדיקה מהירה אחת ל 7 ימים (כאן תינתן הבהרה לגבי חריגים נוספים בתקנות במסגרת ההכרזה).
👁‍🗨 לרשות תושבי אילת והערבה וכן הנכנסים במסגרת עבודה, יעמדו 2 עמדות בדיקה מהירה, אחת בשדה התעופה ע״ש ״רמון״ (תפעל 24/7) והשניה סמוך לצומת נאות סמדר בכביש 12 (תפעל 7:00-22:00).
👁‍🗨 הבדיקות המהירות יבוצעו על ידי מד״א באמצעות מכשירי ״סופיה״. תוצאות הבדיקה יינתנו תוך 15 דקות.
👁‍🗨 חיילים במדים ואנשי כוחות הביטחון וההצלה יהיו פטורים מבדיקה.
👁‍🗨 לרשות תושבי אילת יפעל בשבועיים הקרובים, מתחם ״בדק וסע״ לבדיקות קורונה. המתחם יפעל ברחבת החניה סמוך לבית ספר התיכון ע״ש ״רבין״ בין השעות 15:00-22:00. מתחם זה ישמש גם לבדיקות סקר של עובדי המלונות.
👁‍🗨 עיריית אילת שנערכה בכוחות מתוגברים במחסום הכניסה לעיר, על מנת למנוע ככל הניתן המתנה מיותרת, נערכת גם עם מערך טכנולוגי, שייעל את תהליך הבידוק ויחסוך זמן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן