news08.net/ads.txt

הנהלות קבוצות הכדורגל לשחקנים: “אין כסף, תראו מהיכן אתם מתארגנים”

המצב הכלכלי במשק הולך ודועך – בכל הענפים. במהלך השבוע כינסו קבוצות הכדורגל המקומיות את השחקנים והודיעו להם כי לא יוכלו לשלם להם את המשכורות בחודשים הבאים. הנהלות הקבוצה אף שלחו לשחקנים טפסי חל”ת שיגישו לביטוח לאומי.

“אין אימונים, אין משחקים’ הכל מוקפא, סגור. הסברנו לשחקנים את המצב, שיבינו שיראו איך הם מתארגנים על עצמם. לא כולם חיים על משכורת של הכדורגל. הם יקבלו משכורות על פברואר אבל על מרץ יש ביטוח לאומי. אין כלום, הכל מושבת. אם המדינה תחליט שהיא עוזרת לכדורגל ונותנת סיוע לפצות את השחקנים ברור שנעביר להם. בינתיים הם לא עובדים – מי שלא עובד לא מקבל כסף”.

עדכון (שעה 12:38) על פי הודעה שהתקבלה כעת ממשרד הבריאות, בשל המשך התפשטות נגיף הקורונה, עם כניסתן של התקנות החדשות לתוקף, יחול גם איסור גורף על קיום אימונים והאימונים הקבוצתיים יופסקו לחלוטין. האיסור יהיה החל מרגע פרסום הצו (צפוי להתפרסם היום – שישי, לאחר ישיבת הממשלה) ועד למועד שיקבע לסיומו ככל שלא יוארך. אנו ממשיכים לשמור על קשר רציף עם משרד הבריאות ונעדכן בכל שינוי ככל שיהיה.

ארז כלפון, יו”ר מנהלת הליגות: “צו השעה מחייב את הקבוצות להפסיק את האימונים המאורגנים כפי שבוצעו עד עכשיו במתכונת בסיסית עליה אני רוצה להודות באופן אישי לפרופסור גרוטו שגילה הבנה גדולה לצרכים הספורטיביים של הקבוצות, גם בימים קשים אלו. אני בטוח כי כעת כל קבוצה תדע לתת לשחקניה הנחיות לשמירה על הכושר הגופני לתקופה זו באופן שיקל על כולם חזרה לפעילות כשיתאפשר באופן מיטבי. אנו נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות ואני מבטיח לאוהדים שנעשה ככל שביכולתנו על מנת שהליגות יגיעו לסיומן, גם אם זה יהיה במועד מאוחר יחסית בהתאם להוראות משרד הבריאות. בימים אלו שמירה על בריאות הציבור היא המשימה החשובה ביותר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן