news08.net/ads.txt

הניפה מעל כולם: אושרת גרינשטיין ממזכרת בתיה קטפה את המקום הראשון בהרמת משקולות קטלבלס

גאווה ארצית: אושרת גרינשטיין ממזכרת בתיה קטפה את המקום הראשון באליפות אירופה 2020 בהרמת משקולות קטלבלס: “הייתי בהלם טוטאלי! ניצחון מתוק לכל התקופה הזו. ניצחתי את עצמי”.

 

לפני כשבועיים, התאספו 230 ספורטאים מ-21 מדינות בעולם כדי להשתתף באליפות אירופה בהרמת משקולות קטלבלס בחסות האיגוד הבינלאומי לקטלבלס (WKSF World Kettelebll Sport Federation). הרמת משקולות קטלבלס מתייחסת לא רק לכוח, אלא לספורט שעובד בעיקר על הצד המנטלי.

ישראל יוצגה בתחרות WKSF ONLINE EUROPEAN CHAMPIONSHIP 2020 על ידי אושרת גרינשטיין ממזכרת בתיה – אמא לשלושה ילדים שלפרנסתה עובדת כמהנדסת בדיקות: “לאחר הלידה שלי הלכתי להתאמן בקרוספיט וראיתי שיש קבוצה של מתאמנים בקטלבלס. הלכתי לשיעורים ובבוא הזמן לקחתי מאמן צמוד שילווה אותי”.

חוקי התחרות פשוטים: הספורטאי מנסה להניף את הקטלבל למצב של נעילת המשקולת מעל ראשו וחוזר על כך מספר רב ככל האפשר של פעמים. אם הוא לא מצליח להגיע לאותה נעילה מהפעם הראשונה אין לו זכות להמשיך בביצוע התרגיל עם אותה היד ועליו לעבור ליד השנייה. לאחר שהוא עובר ליד השנייה – הוא כבר לא יוכל להחליף ידיים שוב. השופט רשאי לעצור את המתחרה במקרה שניסיון ההנפה נכשל יותר מפעם אחד או כאשר הקטלבל נוגע ברצפה/גופו של הספורטאי.

אושרת ביצעה את תרגיל ה- One Arm Long Cycle: “זוהי תחרות מקוונת לאור המצב וזה היה בחסות הפדרציה העולמית. נרשמתי למקצה הקלאסי, כאשר צריך לעשות כמה שיותר חזרות ויש אפשרות להחליף יד רק פעם אחת. צילמתי את המקצה בבית והוידיאו נשלח לפדרציה, שלאחר בדיקות רבות הם מפרסמים את התוצאות”.

אושרת לא האמינה שתתבשר כעבור מספר ימים כי היא זו שתקטוף את המקום הראשון, לאחר שנתקלה בקשיים רבים -החלפת מאמן וללא תנאים אופטימליים: “הייתי בהלם טוטאלי! לא היה לי את השקט הרצוי כי הכל נעשה מהבית. החלפתי מאמנת בשם אביגיל ג’ונסון שלימדה אותי דברים חדשים וגם עבדה איתי על הצד המנטאלי. בגלל שזה ספורט יחידני אז אין מי שיכפה עלייך, זה רק אתה מול עצמך. היא עזרה לי המון כדי שאצליח להגיע בצורה רגועה ליום של התחרות. ניצחון מתוק לכל התקופה הזו. ניצחתי את עצמי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן