news08.net/ads.txt

הנכה נפלה לבור – חבר המועצה החדש, פנחס הומינר פעל לתיקון המפגע

ש.פ בת ה-27, הסובלת משיתוק מוחין נתקעה יחד עם כסא הגלגלים שלה בבור שנפער על המדרכה שמחוץ לקניון והתחנה המרכזית. חרף ניסיונות למוקד העירוני הסוגיה לא טופלה עד להגעתו של חבר המועצה החדש

מידי בוקר מגיעה ש.פ לתחנה המרכזית שמחוץ לקניון רחובות כדי לנסוע למסגרת לימודית מיוחדת המותאמת לה. היא מתניידת בכיסא גלגלים ממונע, המאפשר לה להגיע אל יעדה. באחד מימי השבוע שעבר נתקעה יחד עם כסאה בבור שנפער על המדרכה שמחוץ לקניון והתחנה המרכזית. דקות ארוכות לקח לעוברים ושבים לחלץ אותה מהבור ולאחר מכן, כאשר חשה עוגמת נפש, פנתה למוקד העירוני ודיווחה על המפגע ונאמר לה כי השטח מצוי באחריות הקניון.

עברו מספר ימים והבור המשיך לשמש מפגע בטיחותי חמור. פ’ נאלצה להתנייד בדרכים אחרות כדי לא להיקלע שוב לבור וכעבור זמן קצר החליטה לפנות אל חבר המועצה החדש, פנחס הומינר, מחזיק תיק הכספים בעירייה המסייע רבות לציבור גם בעניינים אחרים. פנייתה לא נפלה על אזניים ערלות ובשיחה שקיימה עימו היא התרעמה על כך שבשל חלוקת האחריות בין העירייה לבין הקניון – המפגע לא מטופל.

הומינר נכנס לעובי הקורה ופעל לתיקון המפגע, תוך זמן קצר ואף צלצל ל-פ’ ובני משפחתה כי היא תוכל לשוב להתנייד במקום בבטחה. לדברי הומינר, “קיבלתי פנייה מתושבת העיר הסובלת מנכות שטענה כי ישנו מפגע בטיחותי חמור מחוץ לתחנה המרכזית בקניון רחובות, אולם בשל חלוקת אחריות בין גורמים שונים, הוא לא טופל. לא ייתכן שמפגע כזה יישאר ויסכן את העוברים והשבים, ולכן פעלתי לטיפול. אני רוצה להודות למנהל המוקד העירוני אלי ג’אן שלא שוקט על השמרים למען התושבים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן