news08.net/ads.txt

“הנכים דורשים צדק חברתי”: המחאה ביבנה עברה באופן שקט יחסי

קבוצת פעילים מחאת הנכים חסמה אמש (ראשון) את נתיבי איילון לכיוון דרום במחלף ארלוזורוב שבין תל אביב לרמת גן. המפגינים הבטיחו אתמול לצאת למבצע חסימת כבישים לקראת דיוני התקציב וטענו שהממשלה לא כיבדה את ההסכמים איתם. כעבור פחות משעה נפתח הכביש לתנועה. המחאה כאמור התפרסה לערים נוספות כאשר גם תא”ל אמיר השכל נטל חלק במחאה שהתקיימה עם עשרות נוספים ביבנה ועברה בשקט באופן יחסי.

על גבי השלטים של מחאת הנכים ביבנה התנוסס הכיתוב: “הנכים דורשים צדק חברתי” , “הנכים דורשים לחיות בכבוד”. בהודעה שפרסמו ארגוני הנכים הם מסרו כי בכוונתם לקיים הפגנות במוקדים רבים ברחבי הארץ, החל מהשעה 08:00 בבוקר ועד 20:00 בערב. המוחים לא ציינו במדויק היכן יפגינו בכל אחד מהמוקדים – אך ציינו כי מדובר באות אזהרה למקבלי ההחלטות. “מאסנו בסיפורים, בטריקים ובשטיקים”, אמרו. “אנו דורשים במיידית להעביר את כל הכספים שאוצר המדינה חייב על פי חוק לכלל הנכים ולא מעביר אותם שנים רבות. אם ממשלת ישראל, ראש הממשלה ושר האוצר לא ייענו לבקשתנו האחת – להעביר את כל הכספים שהנכים אמורים לקבל אותם על פי דין, בלי שום קיזוזים שלא הוסכם עליהם מלכתחילה, ולכבד את כל ההסכמים שנחתמו בעבר עם מובילי המאבק – לא יהיו יותר פשרות, פתחנו במלחמת הקיום של כלל הנכים במדינה”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן