news08.net/ads.txt

הנס קרה: שלומית מלכה שנפצעה אתמול מקורקינט חשמלי והובהלה ל”איכילוב” במצב קשה, שוחררה לפני דקות אחדות למנוחה בביתה

מתאים לי קמפיין לעיצוב הבית צילום ניר פקין

כולם התפללו לנס – והנס התממש: לפני זמן קצר, שוחררה שלומית מלכה מבית החולים איכילוב. כזכור, הדוגמנית הידועה מרחובות, שנחבלה בראשה אתמול בבוקר במהלך נסיעה על קורקינט חשמלי בשדרות רוטשילד בתל אביב הובהלה אל בית החולים כשהיא מונשמת ומורדמת. מאז הספיקה להתאושש ואף להתלוצץ עם רופאיה.

הערב (שני) ביקשה מלכה להשתחרר מבית החולים והצוות הרפואי אישר זאת, לאחר שמדדי הבדיקות שנערכו לה הראו כי היא יכולה להמשיך את המנוחה בביתה. היא לוותה על ידי בעלה ובני משפחתה שלא משו ממיטתה מאז אושפזה אתמול.

בעלה של הדוגמנית, יהודה לוי אמר במהלך היום: ״שלומית ערה, חזקה וכבר מתלוצצת עם רופאיה. האהבה והאנרגיה של עם ישראל עבדו. הרגשנו את עוצמת האהבה, ברגעים האלה אני כל כך גאה בעם שלנו ואנחנו אוהבים אתכם״.

שלומית מלכה ויהודה לוי בסיור המשותף בשישי האחרון (צילום: ניר פקין)

ד״ר עדי נמרוד, מנהל היחידה לטיפול נמרץ סיפר הבוקר כי: ״חל שיפור ניכר במצבה של שלומית מלכה. הבוקר הצלחנו להעיר אותה והיא כעת בהכרה מלאה, נושמת באופן עצמוני ומתקשרת עם הצוות הרפואי וסיעודי ועם בני משפחתה ששוהים לצידה. מצבה של שלומית מוגדר כעת קל והיא צפויה להשתחרר מהיחידה לטיפול נמרץ במהלך היום״.

רק בשישי האחרון הגיעו מלכה ובעלה, יהודה לוי לסידורים האחרונים שלהם בריהוט הפנטהאוז החדש שאליו עברו לפני כחודש, ברחוב הנביאים בתל אביב. מלכה נולדה ברחובות והתגוררה גם בקריית עקרון, בת יחידה לאנה (לבית מאגין) שעלתה מאוקראינה ולמקסים רון מלכה שעלה ממרוקו. אגב, לפני שכיכבה על שערי מגזינים, התמונה של מלכה התנוססה בספר המחזור הנוצץ של בית הספר הממלכתי “בן צבי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן