הנציגה שלנו מקרית גת: צפו בעדן אלנה בחזרות ברוטרדם!

 נציגת ישראל לאירוויזיון 2021 קיימה היום (ראשון) חזרה ראשונה על הבמה באולם התחרות ברוטרדם שבהולנד לשיר “Set Me Free”, שתבצע בחצי הגמר הראשון של התחרות ביום שלישי הבא.

עדן עלתה לבמה כשהיא לבושה בשמלה לבנה משובצת באבני סווארובסקי שעיצב אלון ליבנה. הבגד רקום במה שנראה כמו דוגמאות של צמות שחורות וכסופות – וזה לא הבגד היחיד שאיתו היא תופיע במהלך שלוש הדקות שלה. בחלק האחרון של ההופעה, הרקדנים ״קורעים״ מעדן את השמלה והיא נותרת בבגד גוף שחור ושקוף.

באתר Eurovisionworld.com נכתב: “מחפשים הופעה עם אנרגיות גבוהות? ובכן, ישראל דואגת לכם…ההתחלה מסתורית, עד שהביט הראשון מתחיל והנוכחות הבימתית של עדן מתעוררת…אם הצופה טרם השתכנע, כדאי לו לחכות עד שחלק המעבר יתחיל, שם עדן לא רק מפגינה יציבות ונשמעת מצוין ווקאלית, אלא גם חושפת תסרוקת חדשה…שהיא חלק מ’השמלה החדשה’ שלה”.

בשלב בו עדן תתמודד יתחרו 16 מדינות על 10 כרטיסים לגמר האירוויזיון במוצאי שבת, 22 במאי. לפי ההימורים, ישראל מסומנת כאחת המדינות שיעלו לגמר – זאת לאחר עדכון בטבלאות שחל ממש אתמול, עוד לפני שעדן בכלל עלתה על הבמה. עם זאת, צפוי מאבק צמוד בשלב הזה – והכל תלוי בהופעה בשני רגעים משמעותיים: החזרה בה צוותי השיפוט ינקדו את השירים ביום שני הבא, 17 במאי, וההופעה החיה יממה לאחר מכן, במהלכה הקהל בבית מצביע.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן