news08.net/ads.txt

הנציג שלכם בכנסת? | גיא צור: “משוכנע בכוחי וביכולותיי להביא שינוי גם במסגרת פועלי כחבר כנסת לתושבי המחוז ולכלל אזרחי ישראל”

כשגיא צור שמע שהכנסת מתפזרת בפעם החמישית, ומדינת ישראל הולכת שוב לבחירות – הפעם לא היה לו ספק. הגיע זמנו לקפוץ מהשדה המוניציפאלי, בו כיכב בשנים האחרונות, אל הזירה הארצית. לקחת את סל הכישורים שצבר, כחבר מועצה מטעם סיעת הליכוד ברחובות, ולהמשיך את המורשת המשפחתית של עשייה למען הציבור גם בכנסת, כנציג מחוז השפלה בליכוד.

“ישנן מספר סיבות שבגינן אני נכנס למרוץ, אך מה שהוביל אותי הפעם היא ההבנה שהבחירות הללו חשובות מאי פעם”, אומר צור – דמות משמעותית במפלגת “הליכוד” במחוז השפלה בכלל ובעיר המדע והתרבות בפרט. “ראינו כי כאשר השלטון איננו בליכוד הדברים החשובים והמהותיים ביותר לאזרחים נדחקים. חווינו גל טרור שגבה קורבנות מתוך כך שאויבנו הריחו את חולשתנו. ראינו יוקר מחיה עולה ועולה ללא פתרונות ממשיים ובעיקר עצירה של קידום השלום האזורי. כלכלה חזקה ביטחון והנהגה חזקה ובוטחת של המדינה, אלו הם עקרונות המנחים את הליכוד. ברמה אישית אני משמש כשליח ציבור וכנציג ציבור בשלל תפקידים, החל מחבר מועצת עיר ועד קידום פעילות חברתית ענפה לאוכלוסיות מוחלשות, ואני משוכנע בכוח וביכולותיי להביא את השינוי גם במסגרת פועלי כחבר כנסת לתושבי המחוז ולכלל אזרחי ישראל, ובמיוחד בימינו אלו, כשהכלכלה והביטחון מתערערים”.

מי נתן לך את ההשראה לעשייה ציבורית?

את ההשראה לעשייה הציבורית שאבתי מאבי מורי שמשון ז”ל, ולאורו אני הולך בצניעות במסירות ובתחושת שליחות עמוקה. בנוסף משפחתי התומכת חבריי האישיים והפוליטיים איתם אני צועד יחד מעניקים לי השראה ואף דוחפים אותי להעצים ביתר שאת את פעילותי זו”. הפריימריז זה רק המשוכה הראשונה, ברגע שאעבור אותה הפעילות הציבורית הארצית תתחיל באופן רשמי, ואז אוכל להפשיל שרוולים ולטפל באתגרים הגדולים שעומדים בפנינו. מדינת ישראל עומדת בפניי שלל אתגרים מורכבים: ביטחוניים, כלכליים, חברתיים ועוד. נראה כי הוואקום המנהיגותי בשנה האחרונה והתחושה של האזרחים שאין הנהגה חזקה ויציבה היא הדורשת את התיקון הדחוף ביותר. רק ממשלה בראשות הליכוד ובנהגת ראש התנועה שלנו בנימין נתניהו תמשיך בהובלה בטוחה של המדינה. ההישגים של ממשלות הליכוד כבירים ויש צורך להמשיך בתנופה ברגישות ובתבונה למען כלל אזרחי ישראל”.

מהם הצעדים שהמדינה חייבת לעשות בנושא הדיור?

“כדי לטפל בסוגייה, חשוב מאוד להמשיך ולהקדיש לתחום הדיור משאבים נוספים ובלתי רגילים. הזכות דיור היא זכות בסיסית והמדינה חייבת להעמיד את הנושא בראש מעיניה. יש להעצים ולהגדיל את התחלות הבנייה, יש להקל על ההליכים הבירוקרטיים הרבים המעכבים את השלמות הפרויקטים, ולייצר שוק חופשי גם בדיור עם פחות חסמים שיאפשר מחיר שפוי לדירות. אנו חייבים לשים דגש מיוחד על הדירות הראשונות לזוגות הצעירים, שהם עמוד השדרה של החברה שלנו. חשוב לשלב את ראשי הערים בהתנעת המהלכים, ולשתף אותם באופן מלא במציאת פתרונות ובשיפוי לרשויות בתחום התשתיות, החינוך והתחבורה”.

חוץ מתחום הדיור, מה לדעתך האתגרים המשמעותיים שעומדים בפני מעמד הבינים ואוכלוסיות מוחלשות בישראל?

“אין זה סוד שיוקר המחייה מושפע גם מתהליכים עולמיים וגם מתהליכים מקומיים. בכל הנוגע לזירה המקומית, הממשלה הבאה תצטרך להמשיך לצמצם את הקושי של בעלי העסקים ולעודד את ההשקעות בהון ובהון האנושי, ולתמרץ פיתוח תשתיות בחיבור שבין פריפריה למרכז. הליכוד עשה זאת בעבר בתחבורה בכלכלה ובתעסוקה, ויעשה שוב. נקודה חשובה נוספת היא כמובן הנושא הביטחוני, שאויבנו מרגישים בחולשתנו הם באים לאתגר אותנו. אנו ממשיכי דרכו של ז’בוטינסקי, הוגה קיר הברזל, לכן נקדם את תפיסת הביטחון מחד, ובאותה נשימה נמשיך לחתור למימוש הסכמים נוספים ברוח הסכמי אברהם. הליכוד הוא ביתי הפוליטי, אליו נכנסתי עוד מתקופת אבי, שמשון צור ז”ל, שהיה חבר מועצת העיר וחבר מרכז מוכר ואהוב במפלגה. המפלגה היחידה בעיני שיכולה להחזיק בהגה המדינה”.

אחרי מעל עשור של הנהגה, הליכוד ישבו השנה באופוזיציה, מהם האתגרים שעומדים בפני מפלגת הליכוד? מה צריך לעשות כדי לחזור לשלטון?

“מפלגת הליכוד היא בית מגוון ומצוין לכל אזרחי ישראל, ומורכבת מכל חלקי החברה. אני מאמין בכוחם של המתפקדים ושל חברי המרכז לשקף זאת, לבחור ולהצמיח רשימה של אנשי עשייה עם ניסיון ונשמה. הפריימריז זה למעשה חלון הראווה המפלגתי לקראת בחירות ארציות לא פשוטות. בכל הנוגע לחזרה לשלטון, צריך להמשיך לגעת באנשים באופן אישי בגובה העיניים ובגובה הכיס. אני מאמין שהיום הציבור איתנו באופן מלא ורוצה להמשיך בשגשוג ובתנופה של ממשלות הליכוד ושל מדינת ישראל. אני חושב שאחרי עשור של שלטון בטוח, נהיינו אדישים, ואיבדנו ערכי יסוד של המפלגה, את הממלכתיות וההדר הביתרי. לא כל מי שצועק חזק יותר ישמעו אותו יותר, אם נדבר מדויק ובנועם – נוכל לקלוע לליבם של האזרחים”.

לכשתיכנס לתפקיד כחבר כנסת, אילו תחומים תרצה לעסוק בהם? באיזה ועדות תהיה מעוניין לקחת חלק?

“עבורי התחום החברתי הוא לחם חוקי, ועל כן אני בטוח שבוועדות הקשורות לנושאים הכלכליים כמו כלכלה, עבודה ורווחה וכדוגמתם. אלו יהיו לי בית טבעי להתחיל לשנות כבר מיומי הראשון בכנסת. בנוסף חברה חזקה היא חברה שבה יש חינוך מצוין, ואני מעוניין לפעול גם בנושא זה”.

*צור מתמודד על המקום בכנסת כנציג השפלה הכולל את רחובות- 2799 מתפקדים, רמלה-1269, נס ציונה-746, באר יעקב-393, אשדוד-3524, ראשון לציון-4759, יבנה-1194, גן יבנה-501, בית דגן-160, בני עייש-113, לוד-1602, מזכרת בתיה-131, מודיעין מכבים רעות- 2415, קריית עקרון- 552, גדרה-1015 ובסך הכל 21164 מתפקדים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן