news08.net/ads.txt

הנרקיס מלך יבנה • בשיתוף “סטטוס”

הזמר ליאור נרקיס פתח את סדרת המופעים החמים המתוכננים הקיץ באמפי יבנה ואת אירועי ‘פסטיבל שבועות’ שיימשכו היום, עם ‘פסטיבל בירה’ הראשון בעיר.

נרקיס ולהקתו הקפיצו את הקהל עם מיטב להיטיו הגדולים והקצביים, והוא עצמו קיפץ ופיזז על הבמה ועשה הרבה שמח כמו שהוא יודע. נרקיס אירח את הכוכבת העולה, אגם בוחבוט, שהתקבלה ביבנה בהרבה אהבה. הייתה זו הופעתו השנייה של הכוכב באמפי יבנה, ונראה שהקליק שלו עם הקהל היבנאי עושה טוב לשני הצדדים.

 

במהלך הקיץ יתקיימו באמפי יבנה מופעים מבטיחים במיוחד : נועה קירל – כוכבת הפופ הגדולה, במופע לנוער – ב-20.6; יהודה פוליקר – ב-11.7; הראל סקעת ושירי מימון יארחו את להקת ‘שלווה’ ב-25.7; עילי בוטנר ו’ילדי החוץ’ יופיעו ב-15.8, במסגרת ‘בימות פיס’; בניה ברבי וחנן בן-ארי יעלו במופע משותף ב-29.8; דודו אהרון יארח את מאיה בוסקילה ב-12.9; ולהקת ‘תיסלם’ האגדית תנעל את הסבב במופע ב-26.9. תיסלם לעיריית יבנה שמארגנת קיץ כל-כך לוהט!

כרטיסים בטלפון: 9066*

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן