news08.net/ads.txt

הסבתות סורגות לקהילה: מצילות עסקים ומקשטות את העצים והספסלים בצעיפים צבעוניים

הסיפור הזה נגע לכולם במהלך הקורונה וכעת, מגיעות הסבתות מדיור מוגן “לב רחובות” שכבר יכולות לצאת לאוויר הצח, כדי לראות את התוצר הסופי – צעיפי הצמר שסרגו בחודשים האחרונים והצליחו להפיח חיים וצבע במרחב הציבורי.

כזכור, את כמויות הצמר האדירות רכשה הנהלת “לב רחובות” מהחנות של רפי אזולאי, בעליו המיתולוגי של החנות בהרצל “ליז” במטרה לסייע לו כלכלית בתקופת הקורונה. במהלך חג הפסח העניקו הסבתות כמתנה לקהילה, רחבה ציבורית מקושטת בעבודת. סגירת המעגל התקיימה הבוקר כשהסבתות נפגשו עם רפי אזולאי. הוא הודה להן ולא הצליח לעצור את הדמעות מהתרגשות – הן עטפו אותו באהבה ושיתפו כי עבורן הייתה זו זכות גדולה לתרום לקהילה.

מעתה, כל מי שיגיע לרחבה בש.בן ציון, סמוך לסטימצקי, יראה את היוזמה המדליקה של הסבתות מהדיוק המוגן שבאמצעים פשוטים הצליחו להוסיף צבע עם צעיפים צבעוניים, לקשט את הספסלים, את עמודי התאורה והעצים ובכך יצרו דמוי גרפיטי צבעוני במרחב האורבני.

יונית ורבר, יזמית ותושבת העיר הגיעה עם בתה לסייע בעבודת התפירה ציינה: “הכי כיף שיתופי פעולה בהם כל הצדדים נהנים, שמכירים אנשים נפלאים, ועושים טוב לאחרים ולסביבה”. מורן ברגר, פעילה חברתית וסביבתית הגיעה גם כן עם בתה בת ה11 אמרה: “יוזמה מקסימה שכולם רק הרוויחו ממנה. מבעלי החנות, לסבתות שסרגו ולתושבים שיהנו מהתוצרים היפים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן