news08.net/ads.txt

הסגר הכללי שהוטל על ישראל יצא הערב לדרך. כבישי הערבה והעיר התרוקנו והעיר נותרה שוממת. חברת סופיה ישראל האחראית על מערך הבדיקות המהיר בכניסה לעיר הודיעה היום על הקפאת הפעילות. עד כה נערכו באמצעות הטכנולוגיה הניידת של סופיה –58,000 אלף בדיקות מיידיות ללא תשלום.

הנבדקים קיבלו תוצאה בתוך כ-15 דקות הודות לטכנולוגיה הפועלת באישור ה – FDA משרד הבריאות ותו התקן האירופאי CE ומאפשרת לכל מכשיר לבצע כ-40 בדיקות בשעה. הקפאת הפעילות מתבצעת בעקבות הודעת ועדת הקורונה אשר אישרה את הצעת משרד הבריאות לביטול ההכרזה על האיים ירוקים. במקביל נמשכת פריסת הטכנולוגיה המתקדמת של סופיה בכ-150 נקודות ברחבי הארץ לטובת הורדת העומס המוטל על מעבדות ה-PCR באמצעות בדיקות מהירות עם תוצאות בזמן אמת.

עוד הדגישו בסופיה ישראל: “עם העלייה בתחלואה, גילוי המוטציות והזנים החדשים ולצד המרוץ להשפעת החיסון, תושבי ישראל זקוקים לעוד בדיקות מיידיות כחלק מהמשך המאבק נגד נגיף הקורונה. הטכנולוגיה החדשה היא תחמושת מתקדמת המגדילה את העוצמה שלנו במלחמה נגד הקורונה שלמרבה הצער לא הולכת להיעלם בקרוב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן