news08.net/ads.txt

הסוף לבעיות האינטרנט בגן יבנה? “החלטתי לא לחכות לחברות התקשורת הגדולות”

ראש מועצת גן יבנה, דרור אהרון התייחס היום (שלישי) לפניות הרבות של תושבי היישוב על איטיות ברשת הגלישה ועדכן כי בתקופה האחרונה נשקלת האפשרות  לפריסת רשת סיבים אופטיים ביישוב לשיפור רשתות האינטרנט, שירותי התקשורת ותמיכה בשירותים מתקדמים לתושבים.
למעשה, חיבור לרשת דרך סיבים אופטיים נעשה באמצעות סיבים שקופים ודקים שעשויים מזכוכית ומאפשרים להעביר מידע במהירויות גבוהות גם בהעלאה וגם בהורדה. היתרון הגדול של השימוש בסיבים אופטיים הוא כמובן המהירות והיציבות שמספקות ביטחון לאורך זמן. בעידן שבו אנשים משתמשים ברשת כדי לצפות בטלוויזיה, לשחק ולהעלות קבצים גדולים באופן קבוע – אין ספק כי מדובר בבשורה משמעותית ביותר.
זאת לאחר פניות רבות מצד תושבי גן יבנה שהציפו את שולחנו של ראש המועצה, שטענו כי האינטרנט ביישוב איטי ואף לא יציב. אהרון הודיע בעבר כי פנה למשרד התקשורת בנוגע לכך ותשובתם הייתה מבישה. בנוסף,  ציין כי בשכונה החדשה הנבנית יוקמו תשתיות של סיבים אופטיים ושהקמת תשתיות סיבים בשכונות הוותיקות זה לא בעדיפותם. ובכן, הנושא נלקח ברצינות מצד ראש המועצה.
“החלטתי לא לחכות לחברות התקשורת הגדולות שיפרסו אצלנו את התשתיות בעוד מספר שנים בהתאם לסדר העדיפות הכלכלי שלהן אלא לצאת למכרז להנחת תשתיות תקשורת מבוססות סיבים שיאפשר לחברות תקשורת נוספות לקחת בו חלק”, הודיע ראש המועצה. “במסגרת הזו בשבוע שעבר התקיימה פגישה ראשונה שלנו יחד עם עוד 10 רשויות מכל רחבי הארץ ליציאה בקול קורא משותף לחברות התקשורת השונות להגיש הצעות ואנו נבחר בהמשך את הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן