news08.net/ads.txt

הסוף לגל הפריצות למוניות?

2 קטינים כבני 16 בחשד שפרצו לעשרות כלי רכב ומוניות באזור המרכז נעצרו

המשטרה עצרה במסגרת חקירה סמויה שניהלה ברמלה, 2 קטינים כבני 16 בחשד שפרצו לעשרות כלי רכב ומוניות באזור המרכז. על הפרשה פורסם לראשונה בחדשות 08.

כזכור, בתוך טרנד גניבת המכוניות הפרטיות ברחבי הארץ מתגלה גם גל של פריצות למוניות.

“זו כבר פעם 4 שפרצו לי בשבועיים האחרונים”, סיפר לחדשות 08 נהג מונית מרמלה. “זו המונית הרביעית שפרצו לי ואין פה ביטחון, אף אחד לא מטפל בזה, מעבירים אותי מאחד לשני. באתי ב-1 בלילה הבייתה, מ-1 בלילה מתחילות הפריצות של המכוניות. הגשתי תלונה וכלום לא עוזר. באו פעם אחת לבדוק טביעות אצבע – וזה לא עזר. התקשרתי למוקד – והם הפנו אותי למשטרה. כל אחד מעביר לשני את התלונה. עכשיו יש גל פריצות של מוניות ולא שיש כסף באוטו – בקושי שורדים במונית. משלמים מיסים לביטחון ואני מרגיש שלא עושים כלום בנידון. פרצו 10 מוניות בשבועיים האחרונים באזור”.

איך אתם שורדים כך?

“בקושי, להביא את ה800 שקל לעבוד 12-14 שעות ופתאום פורצים לך את האוטו, זה מתסכל רצח”.

כאמור לעיל, שוטרי תחנת רמלה, עצרו בתום חקירה סמויה 2 חשודים קטינים כבני 16 תושבי העיר , בחשד שביצעו עשרות פריצות לכלי רכב ומוניות באזור המרכז וגניבות מתוכם.

ראשיתה של הפרשה לפני כחודש וחצי , עם איסוף צבר תלונות שהתקבלו מבעלי מוניות וכלי רכב באזור המרכז בדבר ביצוע התפרצויות וגניבות מתוך כלי הרכב.

בתוך כך, חוקרי תחנת רמלה החלו באיסוף הראיות וממצאים, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים שונים, עד לחשיפת זהות החשודים ומעצרם בסופ”ש עם הפיכת החקירה לגלויה, בתום חקירתם נכלאו 2 החשודים ומעצרם הוארך בבימ”ש.

בכוונת המשטרה להביאם היום לדיון בבימ”ש בראשון לציון בבקשה להאריך את מעצרם בהתאם לצורכי החקירה.

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן