news08.net/ads.txt

הסוף להודעות הקנאביס דרך הנייד?

%d7%a1%d7%9e%d7%99%d7%9d%d7%9d

רפורמת מסרוני הקנאביס: שר התקשורת יועז הנדל קבע רגולציה למיגור מסרוני הפישינג והקנאביס-שר התקשורת יועז הנדל החליט לחייב את חברות הסלולר להפעיל מנגנונים שיצמצמו באופן ניכר את הפצתם של מסרונים מגורמים שאינם מזוהים.

כזכור פרסמנו כאן בעבר על הודעות הקוראות לאזרחים לרכוש קנאביס דרך הודעת טלפון מסוג כזה:

כעת פרסם משרד התקשורת כי הרגולציה תדרוש אימות חזק ואמין לשולחי מסרונים בתפוצה רחבה, אימות לכרטיס האשראי המשלם על הפצת מסרונים ממערכת הפצה והגבלת שליחת מסרונים ממנוי פריפייד ל-50 הודעות ביום. הרגולציה חלה על כל מסרון שמופץ באמצעות מערכת הפצה, וללא תלות בתוכנו, ובכלל זאת מסרונים פוליטיים. שר התקשורת חתם היום על תיקון הרשיונות של החברות.

שר התקשורת, יועז הנדל: ״לאחר תהליך עבודה מקצועי במשרד, אנחנו יוצאים היום למלחמת חורמה בתופעת מסרוני הקנאביס והפישינג שאין ישראלי שלא סובל ממנה. המציאות היום היא שמיליארדי מסרונים נשלחים לאזרחים ישראלים. חלקם הגדול נשלחים בתפוצה המונית. לאור התרחבות התופעה והרצון לסיים את המשימות שהחלו ערב הבחירות, החלטתי לצאת לאסדרה שמחייבת שקיפות ואימות חזק של שולחי המסרונים ורישיונות החברות יתוקנו בהתאם לכך.
הנחת המוצא היא שזהות מאומתת של השולחים תצמצם דרמטית את תופעת מסרוני הפישינג, הקנאביס ומסרונים פליליים נוספים.  גם מסרונים פוליטיים שנשלחים באמצעות מערכת הפצה נכללים באסדרה, וניתן יהיה להתחקות אחר השולח במקרים של עבירה על החוק. הכנסת חובת השקיפות לתהליך שליחת המסרונים תצמצם משמעותית את הספאם במסרונים, ותיטיב עם הציבור״.
מנכ”לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין: “לפני מספר חודשים החלנו הליך במטרה למגר את התופעה שבה גורמים עלומים ומפוקפקים מציפים מדינה שלמה בהודעות סמישינג וקנאביס. מדובר במטרד של ממש והיום אנחנו קובעים הוראות חדשות לחברות התקשורת שיצמצמו דרמטית את התופעה שבה מנגישים באופן חופשי ויזום סמים לילדינו״. שר התקשורת החליט היום (ב’) לצמצם משמעותית את תופעת מסרוני הפישינג, הקנאביס, והמסרונים הזדוניים, ששליחתם באופן אנונימי בתפוצה רחבה התגברה בשנים האחרונות. מסרונים אלו מהווים מטרד משמעותי לציבור, ובחלקם אף משמשים לגניבת פרטים אישיים ופרטי כרטיסי אשראי ואף עלולים לעודד ילדים ובני נוער לצרוך

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן