news08.net/ads.txt

הסוף להזנחה בגני הילדים ברמלה? העירייה שכרה קבלן גינון ייעודי

ראש העיר: “נגיע לכל הגנים בעיר”

בחודשים האחרונים זעקו הורים לילדים המתחנכים בחלק מגני הילדים בעיר וטענו לחוסר היגיינה, דרכי הגעה לגן דרך שלוליות, הזנחה רבה, בלגאן, לכלוך ואפילו עכברים ועובש. אולי כעת, עם הפעולה החדשה שנעשתה על ידי העירייה חלק מההזנחה הזו – תראה סוף.

מעיריית רמלה נמסר לפני זמן קצר כי במסגרת הליך לשדרוג גני הילדים ברחבי העיר רמלה, התקשרה העירייה עם קבלן ייעודי – קבלן גינון שיבצע עבודות בגני הילדים והחל עבודתו עם פתיחת השנה החדשה. כ-200 גני הילדים בעיר יתוחזקו ע”י צוות עובדים מתוגבר במהלך כל השנה, מה שיעניק לילדי הגנים והגננות מענה ישיר זמין ומקצועי.

כחלק מתחומי האחריות של הקבלן החדש: ניקיון החצר, ניקוש עשבייה, הדברה, גיזום שיחים, גיזום עצים, שתילה של פרחים, ניקיון הסככות, הגגות והמרזבים וכן תחזוקה רציפה וקבועה של גינות גני הילדים בעיר.

ראש העיר מיכאל וידל ציין: “החינוך אצלנו בראש סדר העדיפויות. אנחנו משקיעים בגני הילדים סכומים אדירים על-מנת להדביק פיגור של עשורים רבים שבהם לא נעשה כמעט דבר. חלק כבר מרגישים את ההבדל הגדול, והחלק הנותר ירגיש בקרוב. נגיע לכולם”.

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן