news08.net/ads.txt

הסוף לפריצות? 3 חשודים שפעלו כחוליה לגניבת רכבים נחקרים כעת בתחנת המשטרה בקרית גת

פעילות מבצעית ממוקדת של כוחות המשטרה, הובילה הלילה לסיכול פעילותם של 3 חשודים, שפעלו עפ”י החשד כחוליה לגניבת רכבים באזור גזרת מרחב לכיש – החשודים נעצרו כברשותם אמצעים שעפ”י החשד שימשו אותם בעבירות.

משטרת ישראל מנהלת במהלך החודש האחרון חקירה סמויה נגד חוליה המונה 3 חשודים (שנות ה 20, דרום), שעפ”י החשד ביצעו מספר גניבות של רכבים באזור הערים קרית גת, קרית מלאכי, שדרות והמושבים הסמוכים.

הלילה, במהלך פעילות מבצעית סמויה, הבחינו השוטרים ברכבם של החשודים כשהוא עושה דרכו לכיוון העיר קרית גת, עפ”י החשד במטרה לבצע עבירות נוספות של התפרצות וגניבת רכבים, ובשלב זה הוחלט לסכל את פעילותם וכוונותיהם, וכוחות המשטרה עצרו את הרכב ואת החשודים.

ברכבם נתפסו מסיכות סקי, כפפות, ושלט שעפ”י החשד שימש אותם לפתיחת רכבים וגניבתם. החשודים נמצאים בשעה זו בחקירה בתחנת קרית גת, שבסיומה יובאו בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן