news08.net/ads.txt

הסטארטאפיסטים הצעירים של לוד פותחים שנה

בני נוער מלוד ישתתפו בתוכנית ללימוד תכנות והכשרה לפיתוח יזמות טכנולוגית חברתית. 

אירוע פתיחה למחזור החמישי של תוכנית “הסטארטאפיסטים” נערך בלוד.  זוהי תוכנית ייחודית מסוגה לנוער מהפריפריה הגיאוגרפית בישראל, בהובלת עמותת מחשבה טובה.

האירוע החגיגי נערך בשיתוף ובתמיכת עיריית לוד, המלווה את תוכנית הסטארטאפיסטים בעיר.

לדברי הדס בוקע, מנהלת המרכז הטכנולוגי של עמותת מחשבה טובה בלוד: “קבוצת בני הנוער המשתתפת בתוכנית השנה היא מראה למרקם החברתי הייחודי הקיים בלוד, שכן היא משלבת תלמידים משלוש הדתות, חילונים לצד דתיים, וותיקים ועולים המגיעים ממגוון בתי הספר בעיר. תוכנית הסטארטאפיסטים נמשכת כשנתיים ומעניקה לבני הנוער מקפצה להשתלבות בעולם הטכנולוגי בצבא ובאזרחות, ומטרתה להקנות למשתתפים ידע מתקדם במגוון תחומים טכנולוגיים ובעולם היזמות, וזאת כדי לעודד אותם להמשיך בלימודים מדעיים וטכנולוגיים באקדמיה, וכן לפתוח בפניהם דלת לתפקידים טכנולוגיים משמעותיים בשירותם בצה”ל ובעולמות היזמות והתעסוקה הטכנולוגיים בעתיד.

במהלך השנתיים לומדים המשתתפים שפות תכנות, שבאמצעותן יפתחו פרויקטים בנושאים חברתיים. באמצעות כלים חדשניים מתחום היזמות, המשתתפים מפתחים תוצר ממשי, ועובדים עליו החל משלב פיתוח הרעיון ועד להשקתו. מעבר לכך, הם לומדים לעבוד כצוות, לערוך מחקר, למידה עצמאית, עמידה מול קהל, שימוש מושכל במקורות חיצוניים, ובנוסף, ניסיון מעשי בתחום טכנולוגי מבוקש בשוק. צוות העמותה מבקש להודות לעיריית לוד ובראשה ראש העיר, עו״ד יאיר רביבו ולסגן ראש העיר , יוסי הרוש שדוחפים את הנוער למצויינות”.

את תכנית הסטארטאפיסטים מלוות חברות הפועלות בעיר, Zooz power, Movmentהתוכנית מטפחת תרבות של חדשנות, תמיכה והעצמה של דור העתיד, מתוך תפישה כי טכנולוגיה מהווה חלון הזדמנויות עבורם.

-עמותת ‘מחשבה טובה’ הוקמה בשנת 2003 על-ידי אנשי חינוך והיי-טק. היא פועלת לצמצום פערים בחברה בישראל באמצעות הנגשת טכנולוגיה בפריפריה החברתית והגאוגרפית של ישראל, ויוצרת מוביליות חברתית בסביבה תומכת ומעצימה, המאפשרת הזדמנויות שוות לאלפי ישראלים וישראליות – ילדים, בני נוער, אנשים עם מוגבלות, וגיל שלישי, בכל שכבות האוכלוסייה, וזאת מתוך אמונה כי האתגר הוא גם הזדמנות לפתוח דלת עבור אוכלוסיות רבות לעולם שלם של אפשרויות להשכלה, תעסוקה והשתלבות חברתית.

צילום: מחשבה טובה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן