news08.net/ads.txt

הסיבה מאחורי היעדרותם של סגני ראש העיר: בנצי שרעבי, זוהר בלום ומתן דיל בשלושת הימים הבאים

חרף העובדה כי הם עסוקים עד מעל לראש, הן בענייניהם הפרטיים והן בענייני העיר, עזבו הבוקר (שלישי) בנצי שרעבי, זוהר בלום ומתן דיל את רחובות.

השלושה הדרימו לאילת שם ישתתפו בכנס של פורום סגני רשויות ארצי, אשר ייערך במלון המלך שלמה ויימשך עד יום חמישי בערב. הכנס יכלול בתוכו הרצאות של פוליטיקאים מהרמה הארצית ומן ההוואי חברתי. בין הנואמים: שר הפנים אריה דרעי והשרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל.

יו”ר פורום הסגנים, אורי בוסקילה, שם לו למטרה לייסד מנגנון הידברות ושיתוף פעולה עם כלל גורמי המערכת השלטונית – ציבורית במדינת ישראל. הנהלת הפורום מהווה ציר מרכזי, המחבר את הסגנים מכל קצוות הארץ ויוצרת רשת של תקשורת סיוע, תמיכה ופעילות ענפה למען קידום השלטון המקומי.
בנצי
פורום סגנים פועל מתוך ההכרה כי הסגן וממלא המקום הינו הפונקציה החשובה ביותר אחרי ראש הרשות במערך הניהול של הרשות המקומית. עבודתו ותפקידיו מהווים הלכה למעשה את החוליה המרכזית בקשר שבין האזרח והתושב לבין הדרג הנבחר. החיבור של הסגנים וממלאי המקום מאפשר בפועל את ההבנה וההכרה של צרכי התושבים והכוונת פעולות הרשות אל צרכים אלה.

במרוצת השנים הפך פורום הסגנים וממלאי מקום לגוף רב השראה ומשמעותי בכל שיג ושיח בנושא השלטון המקומי: מקדם חקיקה והחלטות חשובות ותקדימיות למען חיזוק הדרג הביצועי של הרשויות המקומיות ומוביל השתלמויות מקצועיות לחברי הפורום להרחבת והשכלתם בתחומי ניהול והשלטון המקומי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן