הסכסוך בין קבלן השיפוצים לאיש העסקים נמשך גם בין כותלי בית המשפט – הוצא צו הרחקה כנגד בעל האולם והמועדון לשעבר מחשש “שישים מטען חבלה”

פנים שפתיים של גבר

בשבוע שעבר פרסמנו ב’רחובות היום’ לראשונה על פרשה בין ידוענים מרחובות שסופה רחוק מלהסתיים ובמרכזה סכסוך כספי בין קבלן שיפוצים לבעל אולם ומועדון מוכר לשעבר.


בית משפט השלום רחובות
הסכסוך נובע בשל סכום כסף בגובה כ650 אלף שקלים אותו חב הקבלן לדמות המוכרת. הבוקר (ראשון) פנה קבלן השיפוצים אל בית משפט השלום ברחובות בבקשה שיורה על צו הרחקה מצד בעל העסק וטען כי הוא חרד לחייו.

“היינו חברים טובים, עשיתי לו עבודה בסדר גודל גבוה מאוד בעסק שלו”, סיפר בבקשתו בפני השופט אייל באומגרט, “לקראת סיום נותרו לי להתקין שלושה ברזים. הוא טוען שגנבתי לו מיליון שקלים והסיפור הפך לאלים. הוא הרביץ לי, שכבתי בבית חולים עם צלע שבורה. חשבתי שהעניינים ירגעו ולכן לא הלכתי למשטרה.

“האיומים ממשיכים על אישתי וילדיי. בחמישי שעבר הוא אמר לאימי שיוציא לי את הכבד ואת העיניים. הוא מאיים על כולנו. לי אישית הוא אמר שישים לי מטען חבלה”.

השופט באומגרט נענה לבקשתו של הקבלן והורה על הרחקתו של איש העסקים המוכר למשך ארבעה עשר יום. המשך יבוא.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן