news08.net/ads.txt

הסניף החמישי של קופת חולים “לאומית” בלוד נפתח בגני איילון

 

בטקס מכובד ומרשים נחנך השבוע הסניף החמישי של קופת חולים ‘לאומית’ בעיר, סניף שנפתח בשכונת גני איילון, בהשתתפות ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, יו”ר דירקטוריון ‘לאומית’ – יעקב אדרי ומנכ”ל ‘לאומית’ – חיים פרננדס. את האירוע כיבדו אף בכירים בקופת חולים ‘לאומית’, צוות המרפאה החדשה, רבני השכונה, תושבים ומכובדים. רב השכונה – הרב אברהם ברוידא, קבע את המזוזה בדלת הכניסה של הסניף השוכן ברחוב הרב אלישיב 6. הרב ברוידא נשא דברים וביקש מהנהלת הקופה ובכיריה, לדאוג לצרכי הקהילה ואף להפעיל מוקד חירום בשבת לטובת התושבים, שלא יזדקקו לכתת רגליהם אל מחוץ לשכונה. הם מצדם הבטיחו, שיעשו הכל בכדי לא לאכזב את לקוחות הקופה.

ראש העיר יאיר רביבו הודה להנהלת ‘לאומית’ על השירות לתושבי לוד בכל רחבי העיר ועל העמדת הצוותים הרפואיים האיכותיים שמטפלים בלקוחות. לסיום, הגישו לו יו”ר הדירקטוריון ומנכ”ל הקופה, שי סמלי למזכרת, כאות הוקרה והערכה על שיתוף הפעולה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן