news08.net/ads.txt

הספויילר של האופוזיציה: כרטיס אדום לעירייה, מחאת אוהדי הספורט ברחובות; רועי שרעבי: “לא נוהג להתייחס לפעילות של יחצנים לשעבר”

“כרטיס אדום לעירייה – מחאת אוהדי הספורט ברחובות” – במילים אלו הופץ פרסום בשעות האחרונות על ידי גורמים באופוזיציה ברשת הפייסבוק אולם ברור לכל כי מדובר באותו גורם שאינו תורם לאיש, ואף מזיק ליו”ר האופוזיציה, מתן דיל – שאגב נעלם מן השטח.

נראה כי “המחאה” המדומה שאף גורם רשמי מקבוצות מכבי רחובות כדורסל, הפועל מרמורק, מכבי שעריים או בני יצלאל אינם עומדים אחריה – הינו למעשה ספין בעקבות אי ההצלחות של קבוצות אלו. עם זאת לא ניתן להשחיר את הספורט המקומי לאור ההצלחות ביתר הענפים, כדוגמת השחמט והשחיה, אשר רק לאחרונה שבו שחקני ויסגל ובית הספר לשחמט עם מדליות מאליפויות הארץ השונות.

מחזיק תיק הספורט, רועי שרעבי מסר בתגובה: “אני לא נוהג להתייחס לפעולות יחצניות של יחצנים לשעבר שכיהנו או מכהנים בתפקידים שאינם רלוונטיים כיום. אני מעדיף לנצל את הזמן הזה לטובת קידום תכניות הספורט למען הספורט, בגיבוי מלא של ראש העיר”.

תגובות רשמיות מהקבוצות יובאו לכשתתקבלנה.

רועי שרעבי

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן