news08.net/ads.txt

הסרטון קשה לצפייה: עובד בפאב באילת סירב להחליף את המוסיקה – ונדקר

משטרת ישראל סגרה בצו מנהלי את הפאב האילתי “חברים טובים” לתקופה של 10 ימים לאחר שנמצא כי בעלי המקום לא דיווחו למשטרה אודות אירוע אלימות חמור שהייתה במקום וכי בית העסק מנוהל ללא רישיון בניגוד לחוק ותוך סיכון שלומם וביטחונם של המבלים בו.

שוטרי הסיור של משטרת מרחב אילת הוזעקו לפאב הממוקם בשכונה ותיקה בעיר, בעקבות דיווח ממד”א על פצוע (נתין זר בשנות השלושים לחייו) שפונה מהמקום לטיפול רפואי בבית חולים יוספטל כשהכרתו מעורפלת בשל חבלות שנגרמו לו כתוצאה משימוש בחפץ חד. מחקירת האירוע עולה כי בעקבות ויכוח שהחל סביב רצונו של הקורבן להחליף את המוזיקה שהושמעה במקום. החשוד סירב להחליף את המוזיקה והשליך את הטלפון הנייד שברשותו לכיוון השולחן בו ישב הקורבן, בעקבות כך קם הקורבן וניגש לשולחנו של החשוד תוך שהוא מתקרב אליו. בו בעת קם החשוד משולחנו, נטל בקבוק זכוכית שהיה מונח על שולחנו, והטיח אותו בעוצמה על ראשו של הקורבן. החשוד לא הסתפק בכך, והחל דוקר את הקורבן, באמצעות הבקבוק השבור, בכל חלקי גופו, בין היתר בצווארו ובחזהו, והטיל אותו על הרצפה. בשארית כוחותיו כשהוא מתבסס בדמו ניסה הקורבן לחמוק מהחשוד, אשר למרות זאת לא חדל ממעשיו והמשיך להכותו. כתוצאה מכך גרם לו לפציעות בצווארו וחזהו והוא נזקק לתפרים. מיד לאחר מכן נמלט החשוד מהמקום עד אשר אותר ע”י כוחות משטרת אילת יומיים לאחר האירוע.

עוד עלה מהחקירה כי הפאב נוהל ללא רישיון עסק ובניגוד לחוק וכי בעל העסק לא דיווח אודות האירוע החמור שהתרחש בו אף על פי כי ידע שמחויב לכך על פי החוק. עוד באותו היום, זומן בעל העסק לשימוע מנהלי שנערך ע”י קצין האבטחה ורישוי במשטרת מרחב אילת, רב פקד איתי לאור, בתומו הוחלט על סגירת בית העסק למשך עשרה ימים. אתמול, 12.6.22, עם סיום החקירה, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל, שלוחת אילת, כתב אישום כנגד החשוד.

עו”ד ליטל סגל מלכה, תובעת פלילית שלוחת תביעות אילת: ״הנאשם הטיח על ראשו של הקורבן בקבוק זכוכית כשהוא יודע שקיים פוטנציאל ממשי לפגיעה חמורה בגופו והמשיך להכותו גם כאשר הבחין בו מוטל על הרצפה ומתבוסס בדמו. בתום איסוף הראיות, הוגשו כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, בעבירת פציעה כשהעבריין מזויין”.

מהמשטרה נמסר:

״בעקבות האירוע החמור, נפתחו במקביל שני תיקי חקירה: האחד כנגד התוקף, במסגרתו הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו, והשני כנגד בעל העסק שפעל בניגוד לחוק כשהפעיל את העסק ללא רישיון ולא דיווח למשטרה אודות האירוע – בכך לא השגיח ולא דאג לשלומם של באי העסק. עם סיום החקירה המתנהלת נגדו, תיבחן העמדתו לדין בגין עבירת ניהול עסק ללא רישיון. נמשיך לפעול ביד חזקה כנגד מפרי החוק ומיצוי הדין עימם״

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן