news08.net/ads.txt

הסתדרות המורים הכריזה על סכסוך עבודה בגני הילדים ובחינוך המיוחד

הסתדרות המורים הכריזה הבוקר על סכסוך עבודה בגני הילדים ובחינוך המיוחד, זאת בעקבות התעלמות של משרד הבריאות ומשרד החינוך מבריאותם של עובדי ההוראה בחינוך המיוחד וחזרה לעבודה סדירה בגנים, ללא מיגון מתאים וללא קפסולות.

מזכ”לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד “אני קוראת למשרד החינוך להיכנס איתנו להידברות מידית כדי להבטיח את ביטחונם של עובדי ההוראה. הן בחינוך המיוחד והן בגני הילדים.”

תגובת דורית חזן, יו”ר ארגון הגננות לסכסוך העבודה בנושא גני הילדים: “חבל שהארגון היציג מבקש רק כעת הידברות. הרי זה מה שארגון הגננות דרש מן ההתחלה מקבינט הקורונה ומשרד החינוך. כמו שהתרענו, החזרה המוזרה וההזויה לגני הילדים ללא היערכות וללא מתן תנאים הולמים לגננות ולצוות החינוכי תעלה לכולנו מחיר יקר. הידברות ושיתוף ארגוני הגננות כדי לשמוע מהשטח כאן ועכשיו, זוהי חובה ומוטב שייתעשתו שעה אחת קודם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן