news08.net/ads.txt

הסתדרות המורים הכריזה על סכסוך עבודה בעיריית רמלה בנושא סייעת השנייה

הסתדרות המורים הכריזה על סכסוך עבודה בעיריית רמלה בנושא ניוד סייעות בעיר. השביתה מתוכננת להתקיים ביום שני ה-2.12.19 בכל גני העירייה שבהם עובדות גננות משרד החינוך.

עיריית רמלה ממשיכה לפגוע קשות בתנאי העבודה של הגננות וביכולתן לספק חינוך איכותי לילדי העיר, בכך שהיא אינה דואגת לשיבוץ סייעת שנייה בגני ילדים שבהם תלמידים בגילאי 3-4.

למרות פניות רבות שהעירייה קיבלה מאיתנו בנושא, בכתב ובעל פה ולמרות שהתקן מחייב הפעלת גן בהרכב של גננת ושתי סייעות, שעבורו העירייה מקבלת תקציב ממשרד הפנים. למרות כל זאת, העירייה ממשיכה להתעלם מההנחיות הנ”ל ופועלת בניגוד לנהלים.

בין היתר, העירייה לא שולחת סייעת מחליפה לסייעת שנעדרת, מוציאה סייעת מגן אחד ומעבירה אותה לגן אחר ואף לעיתים נמנעת מהצבת סייעת שנייה מלכתחילה, כך שהגן נותר לפעול בתקן חסר. מדובר בגני ילדים שבהם מתחנכים ילדים צעירים, חלקם לא גמולים הזקוקים לסיוע רב ולנוכחות של אדם מבוגר וסיוע במילוי צרכים בסיסיים.

יושבת ראש המחלקה לגננות בהסתדרות המורים, ענת דדון אמרה כי “לא ייתכן שרק שני מבוגרים ישגיחו על גן שבו יש למעלה מ-30 ילדים. מספיק שילד אחד יהיה זקוק להחלפה והמבוגר השני בגן נותר לבד לטפל בעשרות ילדים בגן. משרד החינוך לא פועל להגנת הזכויות של הגננות המועסקות אצלו. הוא אינו מתערב בנושא ומפקיר את הגננות והילדים לבד במערכה. אנחנו לא ניתן לכך יד. לא סתם נקבע בדוח טרכטנברג שהכנסת ילדים בני 3 למערכת החינוך הציבורית מחייבת תוספת של מבוגר אחראי בגן”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן