הסתיימה סדרת מפגשי ‘שלישי משפחתי’ במרכז לגיל הרך ברמלה

במפגשים לקחו חלק משפחות רבות, אבות אימהות וילדים ממגזרים שונים שהגיעו לפעילות העשרה מלאה בתוכן ובחוויה וללא עלות.

קרן קימת לישראל בשיתוף עם עיריית רמלה והמרכז לגיל הרך הפעילו במהלך החודשים האחרונים סדרת מפגשים חווייתיים להורים ולילדים בעיר.

במפגשים לקחו חלק משפחות רבות, אבות אימהות וילדים ממגזרים שונים שהגיעו לפעילות העשרה מלאה בתוכן ובחוויה וללא עלות. המשתתפים הכינו בובות דאגה מתוקות שאספו אליהן את הדאגות החששות והפחדים של ימי המלחמה. שוחחו יחד כמה חשוב לשתף ברגשות והכינו בובת גרב משגעת שהפכה להיות “בובת חבר”.

לכבוד חנוכה המשתתפים למדו על עץ הזית, הפיקו שמן זית ואפילו מנורת שמן. הכירו את עץ הדקל, טעמו תמרים, הכינו ושתו משקה מתוק וטעים שנקרא כורנוב מדבש תמרים (סילאן) ואפילו למדו שיטות קדומות לקליעת סלים. לכבוד הסתיו והגשם הראשון למדו המשפחות על מחזור הזרעים בטבע, הכינו מנבטה לקטניות ואפילו חומוס טעים טעים שניגבו בהנאה עם פיתה.

ולכבוד ט”ו בשבט שבאופק שמעו על קרמר החתול וחיות היער והכינו יער עם חיות קטנות מחומרים טבעיים. אין ספק שהמפגשים מהווים הפוגה משמעותית מאירועי המלחמה ואתנחתא נעימה ומלמדת עבור ההורים והילדים בעיר.

ההיענות מדהימה והמשובים מהמשפחות טובים ומשמחים. במרכז לגיל הרך שאירחו את המשפחות מודים לכל העוסקים במלאכה, לקרן הקיימת ולאורית אביטל שהובילה את המפגשים במקצועיות, בחן ובהומור לעיריית רמלה שנרתמה לעשייה.

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן