news08.net/ads.txt

העבודה המאומצת משתלמת: עיריית רחובות זכתה בפרס שר הפנים לניהול תקין ברשויות המקומיות

עיריית רחובות זכתה בפרס שר הפנים לניהול תקין ברשויות המקומיות

הקומה השישית בעיריית רחובות בשיא של התרגשות: בחג החנוכה, זוכה העיר והעומד בראש רחמים מלול לבשורה גדולה: פרס שר הפנים לניהול תקין ברשויות המקומיות.

את הפרס קיבל מלול אמש בבנייני האומה משר הפנים אריה דרעי ובמעמד מנכ״ל משרד הפנים מרדכי כהן ויו״ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס. מאז החל לכהן כראש העיר בשנת 2009 השקיע מלול מאמצים רבים, בשיתוף המנכ”ל דורון מילברג, וועד העובדים ועובדי העיריה, בכדי להגיע לאיזון תקציבי שוטף ולחוסן פיננסי לרבות ביצוע פעולות רבות לשם הגדלת הכנסות העירייה מבלי לפגוע בשירות לציבור ולראייה הפרס המצביע על ניהול תקין.

בין היתר, הקריטריונים בהם עמדה עיריית רחובות בכדי שיינתן לה הפרס על התנהלות תקינה, במהלך 2016 הינם מדדי ביצוע שנתיים (גירעון, גביית ארנונה, הוצאות שכר ביחס להכנסות הרשות, עמידה בכללי מנהל תקין; העדר ליקויים בהון האנושי – הגשת דו”ח מצבת כוח אדם שנתית כנדרש, בחינת קליטת עובדים ללא מכרזים, חריגות שכר; מינהל תקין בתחום התאגידים – אישור מינוי הדירקטורים בוועדה לבחינת כשירות, הגשת דו”חות כספיים של כלל התאגידים אל משרד הפנים, רישוי עסקים – פעולה להעלאת מספר העסקים בעלי רישיון עסק וכן עמידה בפרמטרים של הכנה ראויה של העיר לשעת חירום.

רחמים מלול ודורון מילברג

ראש העיר רחמים מלול מסר בהתרגשות: ״פעלנו במשך שנים לצמצום הגירעון תוך גילוי אחריות על מנת שלא לפגוע בשירות לתושבים ואף ההיפך, לשכלל ולפתח אותו. אני גאה ושמח כי מאמצינו בעיריית רחובות נשאו פרי וקיבלו גם את ההכרה של משרד הפנים כעירייה שעומדת במבחנים המחמירים של התנהלות תקינה. אני מודה למנכ״ל העיריה דורון מילברג ולכל העובדים אשר לקחו בכך חלק״.

מנכ”ל העיריה, דורון מילברג, מסר: ״מאז שנכנסנו לתפקיד שאפנו להגיע להתנהלות תקציבית מאוזנת. נקטנו בכל הפעולות הנדרשות לכך, כדי להביא את העירייה למצב הפיננסי המיטבי. כל תושבי רחובות מרוויחים מההתנהלות הזו, כיוון שעיריה חזקה תוכל לתת שירותים ברמה הגבוהה ביותר. הפרס הוא תוצאה של מאמץ משותף בן שנים של כל עובדי העיריה״.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן